شناسهٔ خبر: 25224621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رونمایی نرم افزار قرآنی طنین وحی

نرم افزار قرآنی طنین وحی با پیام آیت الله مظاهری از مراجع تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان، در بخشی از این پیام آمده است: طرح طنین وحی با بهره از ابزار هنر و فن آوری کاری بزرگ برای توسعه و گسترش مفاهیم قرآنی است که البته تجربه ای جدید است که جان های نسل جوان که آماده دریافت حقایق ناب الهی است را سیراب می کند.
آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در آیین رونمایی از نرم افزار طنین وحی با تشکر از تلاش انجام شده برای تولید این نرم افزار گفت:فهم قرآن راه های مختلفی دارد که می توان با استفاده از آنها ارتباط مردم را با این کتاب الهی بیشتر کرد.
مدیر مرکز تحقیقات رایانه حوزه علمیه اصفهان هم با اشاره به اینکه تولید نرم افزار طنین وحی در مدت ۷سال زمان برده گفت: حدود 160هنرمند، کارشناس و محقق مطرح کشور در تولید این نرم افزارسهیم بوده اند.
حجت الاسلام سجادی با اشاره به اینکه در تولید محتوای این اثر فاخر حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی نقش برجسته ای داشته است افزود: ترجمه کل قرآن به صورت صوت و نمایش گفتگو محور، مفاهیم قرآنی را بسیار جذاب بر دلها جاری می کند.
وی با بیان اینکه برای تولید این نرم افزار با حساسیت زیادی تحقیق و عین متن قرآن به دست هنرپیشگان و هنرمندان اجرا شده گفت: هدف اصلی تولید این نرم افزار ارتباط بیشتر مردم با قرآن است.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی هم حضور داشت.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2139983" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2113202/2139983?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما