شناسهٔ خبر: 25223284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همدان| مدال‌آوری جوانان ورزشکار ایرانی توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند

R41405/P1357/S6,75/CT11

معاون توسعه ورزش قهرمانی و همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مدال‌آوری جوانان ایرانی در میادین جهانی و المپیک توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمدرضا داورزنی ظهر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان فراملی با بیان این که استان همدان نقش ارزنده‌ای در تاریخ ایران زمین دارد اظهار داشت: در طول دفاع مقدس شهرهای غرب کشور به استان همدان مدیون هستند.

وی از سردار شهید اسلام سردار همدانی به عنوان سرداری که نقش محوری در تاریخ دفاع مقدس داشت یاد کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس تکلیف ما روشن بود و ما با صدامی که از سوی بیش از 40 کشور حمایت می‌شد در نبرد بودیم.

داورزنی تاکید کرد: اما شرایط ما در حال حاضر به مراتب سخت‌تر و حساس‌تر از دوران دفاع مقدس است. ایران در حال حاضر درگیر جنگ نرم است و در میان فعالان حوزه ورزش و جوانان وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

وی با اشاره به این که امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی در درون خانه‌ها حضور دارد گفت: باید جوانان ایران را از نظر روحی و جسمی در بهترین شرایط حفظ کنیم.

داورزنی تاکید کرد: 1400 هیئت مجموعا در استان های ایران فعال هستند که همه این هیئت‌ها در آماده سازی جوانان ایرانی برای شرکت در این جنگ نرم نقش دارند.

وی تاکید کرد: همه مسئولان هیئت‌های استانی ما داوطلبانه کار می‌کنند تا 50 هزار نفر بدون چشمداشت مالی در حوزه ورزش به پرورش جوانان بپردازند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این که استان همدان 75 هزار ورزشکار سازمان یافته فعالیت می‌کند گفت: همدان از نظر پرورش قهرمان، آمار ورزش همگانی و سرانه فضای ورزشی وضعیت مناسبی در کشور دارد و می‌تواند میزبانی‌های مسابقات ورزشی مهم را برعهده بگیرد تا به معرفی ظرفیت‌های استان همدان در سال 2018 بپردازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقش تعیین کننده ایران در خاورمیانه گفت: دشمن و استکبار از نفوذ ایران در خاوریانه و کشورهای یمن، عراق و سوریه ترس دارد و با تحریم به دنبال انتقام هستند.

داورزنی تاکید کرد: جوانان ما با کسب مدال در میادین جهانی و المپیک تحریم‌ها و توطئه‌های دشمن را بی‌اثر نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ح

نظر شما