شناسهٔ خبر: 25220288 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حاجیلو:با ۱۶ سال سن کوچکترین عضو تیم ملی تنیس روی میز هستم

ملی پوش تنیس روی میز بزرگسالان گفت:اولین حضورم در مسابقات جهانی است و من کوچکترین عضو تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز بانوان ایران در این رقابت‌ها هستم.

صاحب‌خبر -

حاجیلو:با ۱۶ سال سن کوچکترین عضو تیم ملی تنیس روی میز هستمپریناز حاجیلو در گفت وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مدت حضورش در تیم ملی گفت:امسال دومین سال حضورم در تیم ملی بزرگسالان و اولین حضورم در مسابقات جهانی است و من با ۱۶ سال سن کوچکترین عضو تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز بانوان در این رقابت‌ها هستم.

او درباره کیفیت اردو‌ها گفت: تیم ملی یک ماه به طور فشرده در اردو حضور داشته است که اردو در شرایط بسیار خوبی برگزار شدو ملی پوشان با کسب تجارب بسیاری که در طول اردوبدست آوردند آمادگی کامل دارند.

حاجیلو اذعان داشت:اسپانیا و پرتوریکو رقیبان اصلی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها هستند و تیم ملی با تمرینات خوبی که داشته است در دسته دو خواهد ماند.

ملی پوش تنیس روی میز درباره سابقه بازی هایش در رده‌های مختلف سنی گفت:در سه رده نوجوانان و جوانان و بزرگسالان بازی کرده ام که از آخرین حضورمن در رده سنی جوانان در شیراز یک ماه گذشته است که در انجا موفق به کسب مقام کشوری جوانان شدم و بعد از در رقابت‌های انتخابی تیم ملی شرکت کردم.

پریناز حاجیلو در انتها از تاثیر تور‌های خارج از کشور گفت:تور‌های خارج از کشور تاثیرات زیادی بر روحیه بازیکنان دارد و باعث آمادگی بیشتر آن‌ها در رقابت‌ها می‌شود.
انتهای پیام/

اظهارات حاجیلو درباره تیم ملی تنیس روی میز

نظر شما