شناسهٔ خبر: 25219831 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

با حضور ۵۲۵ نفر از اساتید مدارس دینی و ائمه جماعت؛

جلسه «بیداری مردم نسبت به آموزش دینی» در هند برگزار می‌شود

حوزه/ مولوی حافظ ندیم صدیقی رئیس جمعیت علمای مهاراشتر هند گفت: جلسه «بیداری مردم نسبت به آموزش دینی» با حضور ۵۲۵ نفر از اساتید مدارس دینی و ائمه جماعت در مهاراشتر هند در ۲۹ آوریل برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ مولوی حافظ ندیم صدیقی رئیس حمعیت علمای مهاراشتر هند در جلسه مشورتی کمپین «بیداری مردم نسبت به آموزش دینی» در دارالعلوم سونوری گفت: «جلسه بیداری مردم نسبت به آموزش دینی» با حضور 525 نفر از اساتید مدارس دینی و ائمه جماعت در مهاراشترهند در 29 آوریل برابر با ۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

رئیس حمعیت علمای مهاراشترهند افزود: از مناطق مختلف مانند برار، اکوله، واشم، امراوتی، ایوت محل و بلدانه  هزاران نفر از مسئولین، معلمین و آئمه جماعت در این جلسه شرکت خواهند کرد و کارهای انجام شده را بررسی کرده و درمورد کارهایی که در آینده انجام داده می شود گفتگو خواهند کرد.

مولوی مفتی محمد روشن قاسمی مسئول آموزش مدارس مهاراشتر گفت: اکنون سازمان امتحانات آل اندیا 600 دفتر قرآنی برای کودکان اداره می کند و در این دفاتر بیش از 409 نفر از معلمین فعالیت می کنند و تعداد طلاب در این مکاتب 18 هزار پانصد و 27 نفر هستند.

نظر شما