شناسهٔ خبر: 25211420 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پورمعین خبر داد:

6 کمیته تخصصی اسامی نهایی‌ خود را به دبیرخانه انجمن خادمان اعلام کردند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول انجمن خادمان قرآن کریم گفت: شش کمیته اسامی نهایی خود را به دبیرخانه اعلام کردند و دو کمیته انتخاب مدرسان و مدیران قرآنی قرار شد که تا هشتم اردیبهشت‌ماه نسبت به معرفی کاندیدای خود اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا پورمعین، مسئول انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: آخرین جلسه بررسی کاندیدای بیست و سومین دوره انتخاب خادمان قرآن کشور، چهارم اردیبهشت‌ماه با حضور نمایندگان منتخب کمیته‌های تخصصی هشتگانه در دفترمعاونت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد.
وی ادامه داد: شش کمیته اسامی نهایی خود را به دبیرخانه اعلام کردند و دو کمیته انتخاب مدرسان و مدیران قرآنی قرار شد که تا روز شنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه نسبت به معرفی کاندیدای خود اقدام کنند تا پس از آن با بررس دفتر معاون وزیر ارشاد و هیئت منتخب مراتب به دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپس به دفتر ریاست جمهوری اعلام شود.
پورمعین عنوان کرد: مراسم بیست و سومین دوره تکریم از خادمان قرآن کریم در شب ولادت کریم اهل‌ بیت، امام حسن مجتبی(ع) توسط انجمن خادمان قرآن کریم و با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با امضای الواح تقدیر خادمان قرآن کریم از سوی رئیس جمهور و با هدایای متبرکه با تجلیل از 14 برگزیده برگزار می‌شود.
مسئول انجمن خادمان قرآن کریم تصریح کرد: امیدوارم با انتخاب اصلح بتوانیم از یک عمر تلاش و کوشش خادمان قرآن کریم به اندازه بضاعت بربیاییم و شخصیت‌های برجسته دور بیست و سوم را به جامعه و کشور معرفی کنیم.
وی عنوان کرد: امسال در نظر داریم از ۱۴ منتخب قرآنی در رشته‌های هشت‌گانه قاریان و حافظان، پژوهشگران و مفسران، هنرمندان، مدیران، ناشران و فضای مجازی و IT و استادان و مدرسان تجلیل به عمل آید.
انتهای پیام

نظر شما