شناسهٔ خبر: 25209115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

دانشکده پزشکی استان البرز رسما آغاز به کار کرد

کرج - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به افتتاح همزمان پروژه های آموزشی، بهداشتی و درمانی کشور به شکل ویدئو کنفرانسی توسط وزیر بهداشت از آغاز بهره برداری دانشکده پزشکی استان در زمینی به وسعت ۱۲۵ هکتار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمید درفشی عصر امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح این پروژه ها که با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت اظهار کرد: این دانشکده از۱۴ آزمایشگاه  مجهز و از دیگر بخش‌های پیشرفته آموزشی برخوردار است و کار خود را از ابتدای سال جاری آغاز کرده است.

درفشی ادامه داد:همچنین آزمایشگاه مرکزی استان البرز با مساحت هزار متر مربع  و با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و بیمارستان جامع زنان کمالی به مساحت هزار متر مربع با ظرفیت۱۶۰ تخت و اعتبار ۱۵ میلیارد تومان نیز امروز رسما آغاز به کار کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه ۴ مرکز سی تی اسکن و آنژیوگرافی با هزینه ۱۵ میلیارد تومان در مساحت هزار و ۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد گفت: مرکز سی تی اسکن بیمارستان امام حسین(ع) و بیمارستان شریعتی در ماهدشت نیز از پروژه‌های دیگر افتتاح شده در البرز است.

وی ضمن امیدواری از اینکه دیگر پروژه‌های بهداشتی و درمانی استان البرز در کوتاه‌ترین زمان افتتاح شود، افزود: تامین مالی احداث بیمارستان فردیس صورت گرفته و با بهره برداری از این مرکز درمانی به بخش های ملارد و فردیس خدمات خواهد داد.

نظر شما