شناسهٔ خبر: 25206792 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

تولیت آستان قدس عنوان کرد؛

آمریکا به اسم مسیحیت به مردم ظلم می کند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به نام مسیحیت و یهودیت به مردم ظلم می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با اسقف اعظم مسیحیان تاتارستان گفت: پیام ادیان توحیدی برای انسان‌ها بندگی خداوند، دوری از طغیان، هواپرستی و حفظ ارزش‌های اخلاقی است. 

وی افزود:داعش و القاعده به نام اسلام جنایت می‌کنند، آمریکا و رژیم صهیونیستی هم به نام مسحیت و یهودیت به مردم ظلم می‌کنند. اما حقیقتاً نه داعش مسلمان، نه آمریکا مسیحی و نه رژیم صهیونیستی یهودی هستند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برای تعالی جامعه بشری خدا باید در متن زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها باشد و نتیجه حذف آموزه‌ها و دستورات الهی از زندگی بشر، خودخواهی، ظلم و بیداد است. 

وی تصریح کرد: مستکبران همیشه با سوء استفاده از جهل مردم بر مسند ظلم و زور سوار شده اند، آگاهی ملت‌ها از حقوق واقعی خود مهمترین راهکار برای مبارزه با استکبار و ظالمان است و علمای دینی نقش بسزایی در این روشنگری دارند. 

اسقف اعظم مسیحیان تاتارستان نیز در این دیدار گفت: حذف معنویت از زندگی انسان، مسیری به سوی جهنم است که متأسفانه کشورهای غربی گرفتار آن شده‌اند. بسیاری از ارزش‌های آمریکایی با ارزش‌های الهی ادیان در ضدیت بوده و هدفی جز مبارزه با خدا ندارند.

نظر شما