شناسهٔ خبر: 25195769 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

جیک جیک

جیک جیک

صاحب‌خبر -
undefined
#رضاشاه
مهدی امیرپور: عکس تکان دهنده؛ سلفی کارگران عمرانی با رضاشاه! در حفاری قسمت غربی حرم شاه عبدالعظیم یک جنازه مومیایی پیدا شد که احتمال دادند پیکر رضاشاه باشد. مقبره رضاشاه که در حاشیه حرم عبدالعظیم حسنی بود، در روزهای ابتدایی انقلاب۵۷ از سوی صادق خلخالی تخریب شد.
محمد مساعد: عکسی که منتشر شده نشان می دهد حرف های شاهدان محلی درباره کشف مومیایی رضاشاه بیراه نبوده. فکر می کنم این شباهت چهره، آن حالت دست و آن پارچه سر آستین تا حدود زیادی مسئله را روشن می کند. امیدوارم مسئولان با این جسد مانند یک سند تاریخی رفتار کنند. پنهان کاری بدترین راه حل است
 Hamed Shojaie: بیرون آمدن جنازه #رضا شاه از خاک، یادآور ماجراهایی است که فرهاد کشوری در رمان مردگان جزیره موریس با الهام از زندگی و سال های تبعید پهلوی اول نوشته است. یک موقعیت سورئال! و البته در تاریخ، عبرت هاست!
E.M: ای دوست بر جنازه دشمن چو بگذری/ شادی مکن که با تو همین ماجرا رود.

#شهردار
ماهی سیاه: اصرار بعضی ها برای اینکه  هاشمی شهردار تهران بشه رو نمی فهمم. شورای شهر از شهردار بالاتره هر چی مد نظرشون هست برای تهران از همونجا پیگیری کنند.
بیژن نوباوه وطن خواه: اعضای شورای شهر گزینه هایی را برای انتخاب شهردار در نظر گرفته اند که نشان می دهد منتخب شورا باید دارای پیشینه اصلاح طلبی و در راس یا کنار مقاماتی قرار گرفته باشد که این امر تنها با شاخص های ژن های خوب می تواند مدنظر قرار گیرد.
SRZOJAJI: بعد از کلی بررسی، شورای شهر تهران به یک معیار خوب رسید برای انتخاب شهردار «سابقه کار اجرایی موفق». فکر کنم آخرش می رسند به قالیباف.
رضا امیدوار تجریشی: تهران شهردار جوان مي خواهد با تمام احترام به تمامي خط ومشي هاي سياسي، سياستمداران يكبار هم شده بعد از ٤٠ سال مديريت امور را به جوانان باتجربه، دنيا ديده بسپارند و نتيجه عملكرد آن را با عملكرد گذشته خود مقايسه كنند.
mahboubeh p mohamadi: گزینه رویایی برای شهرداری تهران می تونه مهندس صفایی فراهانی باشه.
Sepehr Salimi: نام هیچ زنی، حتی بصورت نمایشی, در بین 20 کاندیدای شورای شهر تماما اصلاح طلب تهران برای پست شهردار تهران نیست! همین ها به وقتش شاکی هستند چرا زنان وزیر یا رییس جمهور نمی شوند!

نظر شما