شناسهٔ خبر: 25195435 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

فیلم تکان دهنده لحظه نجات ۳ کودک ماهشهری

صاحب‌خبر -

براساس مشاهدات افرادی که متوجه این شکنجه شده اند و در این حادثه سه کودک به نام های فاطمه ۱۲ ساله، ام‌البنین ۸ ساله و علی‌اکبر ۵ ساله توسط نامادری و پدر خود به وسیله چکش و میله داغ و دیگر وسایل مورد آزار های جسمی و روحی قرار می گرفتند.

در پی تماس مددکار بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر با سامانه 123 اورژانس اجتماعی در دوم اردیبهشت ماه امسال و گزارش یک مورد کودک‌آزاری بلافاصله تیم اورژانس اجتماعی ماهشهر به این بیمارستان اعزام شد.

عباسی تصریح کرد: پدر این سه کودک هم اکنون دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برد و همچنین پیگیری‌های قضایی برای دستگیری نامادری این کودکان ادامه دارد. بر اساس گزارش‌های مددکاران تیم اورژانس اجتماعی ما هنوز مدارک و مستنداتی دال بر ابتلای پدر این سه کودک به اعتیاد یا بیماری روانی به دست نیامده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با حکم دادستانی ماهشهر، عموی کودکان آزاردیده سرپرستی آنها را عهده‌دار است و این سه کودک تا تعیین تکلیف نهایی این پرونده کودک‌آزاری در منزل عموی خود سکونت خواهند داشت.

 

                    &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </div> <div class="wrapper"/> </div>

نظر شما