شناسهٔ خبر: 25195396 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

سرمربی فجرسپاسی: نباید دیدگاه ها بخاطر عدم صعود عوض شود

صاحب‌خبر -
علی کلانتری سرمربی فجرشهید سپاسی در گفتگو با سایت شیرازه اظهار داشت: علي رغم تمام سختي هايي كه در طول فصل داشتيم همگي دوست داشتيم عازم ليگ برتر شويم ولي در كنار مسئولين و هواداران  از این شکست ناراحت هستيم.

وي افزود: فوتبال اتفاقات عجیب و غریب زیاد دارد. این نتیجه در دو بازي اخير اصلا قابل پیش‌بینی نبود و بخصوص بازی کرمان که یکی از دلایلش شاید این باشدکه کل استان قبل از بازي راهي  لیگ برتر شده بودند که به مجموعه ما هم سرایت کرده بود و علیرغم تذکرات در طول هفته متاسفانه کارساز واقع نشد و بدترین بازی فصلمان در حساس ترین شرایط شکل گرفت و در كنار دو صحنه صددرصد پنالتی كه از دید داور دور شد باعث شد امروز ما از گردونه تيم هاي مدعي صعود خارج شويم.

علي رغم اينكه هيچ گاه از ابتداي فصل تا همين اواخر حرف از صعود نزده بوديم و طبق برنامه ريزي باشگاه پيش ميرفتيم ولي با شهامت و ايثار مديريت باشگاه، كادر فني و بازيكنان، هواداران و اصحاب رسانه، پیشکسوتان توانستيم خود را در قامت يك تيم مدعي نشان دهيم كه همين مساله موجب گرديد امروز در قياس با فصل قبل توقعات از تيم به مراتب بالاتر رود.

وي ادامه داد: شکست فجر  نباید جنبه بنیادی پیدا کند و در تمامی تیم‌های دنیا همین اتفاقات رخ می‌دهد و اطمینان داشته باشید باشگاه فجر هميشه زنده است و چه من باشم و چه فرد ديگري هدايت اين تيم را بر عهده داشته باشد، از هم اكنون در حال بررسی است تا انشالله در سال اينده به سمت موفقیت حرکت کند.

 تيم فجر تا ديروز جز مدعيان صعود بود و نتایج بسیار خوبی به نسبت سال قبل گرفت ولي به خاطر عدم صعود نباید همه چیز عوض شود و عملکرد تیم زیر سؤال برود. شما ببینید تيم هاي رقيب چه  سرمایه‌گذاری کلانی انجام دادند ولي تيم ما در قياس با انها نه شيفته مسائل مالي شد و نه وارد مسائل حاشيه ايي و متوسل شدن به هر ابزاري جهت صعود بلكه تنها با ايثار و فداكاري و با سختي هاي فراوان تا اينجا ادامه داد و با توجه به تداوم شكل گرفتن ساختار در اين باشگاه انشالله در سال اينده توانايي خلق هرگونه افتخاري را دارد هر چند باز هم تاكيد ميكنم به نتايج اين فصل و به غيرت بازيكنان و صداقت و پاكي در مجموعه نه تنها استان فارس بلكه همه ايران مي بايست افتخار كند چون واقعا پاك كار كرديم و تا اينجا خود را رسانديم.

وي ادامه داد: در این روز سخت که توام با ناراحتی می‌باشد، به‌عنوان یک هوادار فجر  خود را کنار تک تک شما می‌بینم و پیش از هر چیز از حضورتان در دیدارهاي اين فصل  نهایت تشکر و قدردانی را دارم که برای حمایت از تیم محبوب خود به ورزشگاه آمدید و همگي انتظار يك سرانجام  خوب  داشتیم، بایدتوجه داشته باشیم اگرچه صعود نکردیم، ولی سربلند از این ماراتون سخت بیرون امدیم.

وي در انتها از زحمات سردار غياثي فرماندهي سپاه استان، مسئولين دلسوز استان، سرهنگ فلاح مديرعامل زحمت كش باشگاه، عباس زارع سرپرست محترم، رياست اداره كل ورزش و جوانان استان و شيراز، رياست هيئت فوتبال استان و شيراز، كادر اجرايي و فني باشگاه، هواداران دلسوز و پیشکسوتان و اصحاب رسانه كه هميشه كنار تيم بودند قدرداني و تشكر نمود.

نظر شما