شناسهٔ خبر: 25184625 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کنایه زاکانی به اصلاح طلبانی که از مرتضوی حمایت کردند

عیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی توئیتری از حمایت برخی اصلاح‌طلب‌ها از سعید مرتضوی انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

کنایه زاکانی به اصلاح طلبانی که از مرتضوی حمایت کردندبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی توئیتری حمایت اصلاح طلبان از سعید مرتضوی را مورد انتقاد قرار داد. سعید مرتضوی دادستان سابق تهران که متهم به مشارکت در دو پرونده «کهریزک» و «تأمین اجتماعی» است، روز گذشته در ویلایی در شمال بازداشت شد.

مرتضوی در پرونده قتل سه نفر از بازداشت‌شدگان اعتراض‌های سال ۸۸ به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری٬ به معاونت در قتل متهم شد. بر همین اساس دادگاه اولیه او را به اتهام معاونت در قتل محسن روح‌الامینی در کهریزک به 5 سال حبس محکوم کرد که شعبه 22 دادگاه تجدید نظر حکم او را به دلیل اظهار ندامت به 2 سال حبس تقلیل داد که با واکنشهای بسیار ی مواجه شد. هنوز مدت زیادی از این موضوع نگذشته بود که در تاریخ 22 فروردین سال جاری محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه از ناپدید شدن مرتضوی خبر داد.

و حالا اخبار دیگری مبنی بر دستگیری وی در سایت‌های خبری در حال مخابره  و انتشار است. پس از بازداشت، برخی از نمایندگان اصلاح طلب به حمایت از مرتضوی برخاستند که البته این موضوع هم مورد نقد سیاسیون بسیاری واقع شد.

علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی از جمله افرادی بود که به حمایت اصلاح طلبان از مرتضوی واکنش نشان داد. زاکانی در توئیتر خود نوشت: " مرتضوی امروز دستگیر شد و اصلاح‌طلبان طلبکار اصل این ماجرا از نظام شده‌اند! جالبه بدانید همین اصلاح‌طلبان طی یک حرکت جمعی در مجلس هفتم، آبستراکسیون کردند که گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد قوه قضاییه خوانده نشود؛ گزارشی که محورش تخلفات مرتضوی بود! "

کنایه زاکانی به اصلاح طلبانی که از مرتضوی حمایت کردند

انتهای پیام/

انتقاد تند زاکانی از اصلاح طلبان برای حمایت از مرتضوی

نظر شما