شناسهٔ خبر: 25182522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی:

تربیت طلاب و روحانیان در تراز انقلاب از ضروریات جامعه است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: تربیت طلاب و روحانیان در تراز انقلاب از ضروریات جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی امروز به همراه مسؤول بسیج طلاب با مدیر حوزه علمیه خواهران استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام حیدری زاد به عنوان مدیر حوزه علمیه خواهران استان گفت: حجت الاسلام حیدری زاد افزون بر شخصیت علمی دارای سوابق انقلابی و جهادی بوده از این رو حضور وی برکات زیادی در تربیت و انگیزه دهی به طلاب جوان در حوزه های علمیه استان خواهد داشت.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفیقلی زاده سرایی تربیت طلاب و روحانیان در تراز انقلاب را از ضروریات جامعه دانست و گفت: با توجه به اهمیت موضوع، سپاه شهدا و به ویژه بسیج طلاب استان از همه ظرفیت های موجود برای همکاری مشترک استفاده می کنند و لازم است در این راستا جلسات متعددی برگزار و هماهنگی های لازم بعمل آید.

در ادامه دیدار حجت الاسلام حیدری زاد، مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی تاکید کرد: ظرفیت بالای بسیج طلاب می تواند در پیاده سازی فرهنگ انقلابی در حوزه های علمیه موثر باشد و حوزه های علمیه خواهران استان از این ظرفیت در ارتقای سطح آگاهی و تربیتی طلاب استفاده خواهند کرد.

حجت الاسلام حیدری زاد، جانباز دفاع مقدس، نزدیک به ۲۰ سال امام جمعه نقده بود و با حکم مدیر حوزه های علمیه به عنوان مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی منصوب شده است./۹۳۶/پ۲۰۳/ب۱

نظر شما