شناسهٔ خبر: 25174480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مسابقات بین‌المللی دارت در اردبیل برگزار می‌شود

مجتبی حقی‌مقدم روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این رقابت ها اواخر تابستان امسال با حضور ورزشکاران کشورهای مختلف در ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده اردبیل

صاحب‌خبر - مجتبی حقی‌مقدم روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این رقابت ها اواخر تابستان امسال با حضور ورزشکاران کشورهای مختلف در ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: سالن تخصصی دارت استان اردبیل در حال تکمیل بوده و با بهره برداری از این سالن ورزشی شاهد جهش فوق‌العاده‌ای در رشته دارت استان خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه 19 رشته ورزشی زیرهیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل است، بیان کرد: متاسفانه به دلیل کمبود منابع مالی و شرایط خاص آب و هوایی استان قادر به فعال‌سازی مطلوب تمامی رشته‌های زیر مجموعه نیستیم.
حقی‌مقدم با بیان اینکه استعداد و پتانسیل های بسیاری در رشته های زیر مجموعه هیات انجمن های ورزشی در استان وجود دارد، گفت: ورزشکاران این استان با تلاش و کوشش خود و مربیان در رشته های مختلف در سالهای اخیر موفق به کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات آسیایی و بین المللی شده اند.
رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل افزود: انتظار از مسئولان این است که با تجهیز زیر ساخت های ورزشی و تخصیص منابع بیش از گذشته از این هیات حمایت کنند.
6130/6016
انتهای پیام

نظر شما