شناسهٔ خبر: 25173027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری جلسه غنی سازی اوقات فراغت کانونهای مساجد شهرستان اسدآباد

گروه فرهنگی- جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان اسد آباد همراه با آموزش ثبت کانونها در سامانه بچه‌های مسجد در سالن جلسات اداره ارشاد شهرستان اسدآباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از شبستان، حمیدرضا ناهیدی فرد، کارشناس فرهنگی و هنری دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان اسد آباد همراه با آموزش ثبت کانونها در سامانه بچه های مسجد که در سالن جلسات اداره ارشاد شهرستان اسدآباد برگزار شد،گفت : غنی سازی اوقات فراغت و برنامه ریزی صحیح، اصولی و هدفمند برای هدایت رفتاری و شکوفا کردن استعدادهای نسل جوان از مهم ترین اهداف طرح غنی سازی اوقات فراغت است.
وی با اشاره به تاثیر کلاس های آموزشی در اوقات فراغت نسل جوان خاطرنشان کرد: این گونه برنامه و آموزش ها سبب کاهش معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد می شود بنابراین باید بیش از گذشته برای اوقات فراغت نسل جوان برنامه ریزی شود.
وی کار و فراغت را به عنوان مفاهیمی که با وقت و زمان ارتباط دارد معرفی وافزود: باید برنامه‌ریزی مناسبی در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان داشته باشیم.
ناهیدی فرد، همچنین در ادامه این جلسه در مورد نحوه ثبت نام کانونها در پورتال بچه های مسجد خبر داد و افزود: مدیران کانونها باید اطلاعات کانون خود را در این سامانه ثبت کنند.
وی گفت: سامانه پورتال جامع به نام « سجا»، یکی از مهمترین و بهترین طرح های ستاد عالی است که راه دسترسی و همچنین معرفی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری را در سطح کلان کشور به نمایش می گذارد و روند کار را به سمت و سوی کیفی سازی فعالیت ها می برد.
انتهای پیام

نظر شما