شناسهٔ خبر: 25172130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

بنیاد مسکن ساماندهی کالبد روستایی را به طور جدی مدنظر قرار دهد

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بنیاد مسکن استان مرکزی بایستی ساماندهی کالبد روستایی و تسریع در اجرای طرح های هادی را به طور جدی مدنظر قرار دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش از ظهر سه شنبه در جریان بازدید از اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاثیر به سزایی در رفع مشکلات اقشار محروم دارد و به همین سبب این بنیاد در مسیر تحقق عدالت اجتماعی گام برمی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در همین راستا می طلبد که بنیاد مسکن در نقاط شهری نیز نقش خود را در تامین مسکن برای محرومان و نیازمندان به طور موثر ایفا کند و باری را از دوش این اقشار بردارد.

دری نجف آبادی بیان کرد: یکی از تکالیف بنیاد مسکن اجرای طرح های هادی روستایی است که باید این مهم با جدیت دنبال شود، کالبد روستاها نیازمند ساماندهی است و در این رابطه بایستی بهسازی بافت روستاها مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان ساخت: از دیگر مباحثی که باید مورد توجه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قرار گیرد، تهیه سند مالکیت روستایی است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر بخشی از کار ساخت مسکن در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب نیز به بنیاد مسکن استان مرکزی واگذار شده که باید این واحدها هر چه سریعتر احداث و به زلزله زدگان تحویل داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: در راستای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بنیاد مسکن با اقدامات خود زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم می کند.

نظر شما