شناسهٔ خبر: 25163004 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

موضوع رفیعی در همان حالت قبلی است

اژدری‌زاده: حضور پورموسوی در تیم امید افتخاری برای استان است/یکی از اولویت‌های ما مصالح ملی است

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، گفت: پورموسوی سرمربی فولاد و مورد حمایت ما است اما اگر بحث تیم امید پیش بیاید این مساله افتخاری برای فولاد و استان است.

صاحب‌خبر -

علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد مطرح شدن نام سیدسیروس پورموسوی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم امید فوتبال ایران و اینکه آیا تا به این لحظه صحبت خاصی با باشگاه فولاد شده است عنوان کرد: صحبت خاصی با ما نشده است. ما هم شنیدیم پورموسوی یکی از گزینه‌های تیم ملی است و از این بابت خوشحال هستیم. تیم ملی حق دارد گزینه‌هایی را مدنظر داشته باشد و براساس اهداف خود اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت تصمیم جدی مسئولان فدراسیون برای حضور پورموسوی باشگاه فولاد با این مساله مخالفتی نمی‌کند، عنوان کرد: همیشه گفتیم یکی از اولویت‌های اصلی باشگاه فولاد مصالح ملی است. پورموسوی سرمربی فولاد و مورد حمایت ما است اما اگر بحث تیم امید پیش بیاید این مساله افتخاری برای فولاد و استان است.

مدیرعامل باشگاه فولاد در رابطه با اینکه چه زمانی قصد دارند با پورموسوی برای فصل بعد و برنامه‌های باشگاه جلسه بگذارند، عنوان کرد: منتظر اتمام لیگ برتر هستیم تا در این راستا اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی در رابطه با تساوی فولاد مقابل سپیدرود عنوان کرد: در نیمه اول بازی متعادل بود اما در نیمه دوم شرایط به سود ما بود با توجه به اینکه آنها از نتایج بازی‌های دیگر هم مطلع بودند شاید کمی انگیزه‌شان کم شده بود، ما تلاش کردیم در این بازی برنده شویم و در دقایق پایانی مسابقه هم یک فرصت خوب تک به تک داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد و برنده نشدیم.

اژدری‌زاده درمورد بحث انتقال سروش رفیعی از تراکتورسازی به پرسپولیس و ادعای باشگاه فولاد مبنی بر داشتن قرارداد با این بازیکن تصریح کرد: این موضوع فعلا در همان وضعیت قبلی است و هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است.

وی در پایان گفت: رقابت‌های لیگ برتر رو به اتمام است و همه عوامل برگزاری که در این راستا تلاش‌های همه جانبه‌ای داشتند خسته نباشید می‌گویم، از باشگاه‌های رقیب، فدراسیون، سازمان لیگ،‌اهالی رسانه و ... که زحمت زیادی کشیدند تا یک فصل خوب فوتبالی برگزار شود قدردانی می‌کنم و امیدوارم فوتبال ایران روز به روز به پیشرفت خود ادامه دهد.

انتهای پیام/ا

نظر شما