شناسهٔ خبر: 25161713 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ورود كارشناسانه و آگاهانه، عامل ارتقای حوزه پدافند غيرعامل است

گروه سیاسی- معاون سياسى، امنيتى و اجتماعى استاندار كردستان ورود كارشناسانه و آگاهانه در حوزه پدافند غيرعامل را عامل ارتقای اين حوزه عنوان كرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از كردستان؛ حسين خوش اقبال، معاون سياسى، امنيتى و اجتماعى استاندار كردستان شب گذشته، سوم اردیبهشت ماه در اولين جلسه شوراى پدافند غيرعامل استان در سال ٩٧ ضمن استناد به اين سخن مقام معظم رهبرى كه: «پدافند غيرعامل يك اصل است براى هميشه كه نبايد با هيچ بهانه و توجيهى متوقف شود» اظهار کرد: همه بايد در راستاى حراست از مسائل مربوط به استان كوشا باشيم.
وى با تأکید بر لزوم جدى گرفته شدن پدافند غيرعامل افزود: بايد در حوزه پدافند ورود كارشناسانه و آگاهانه داشته باشيم تا ارتقاء پيدا كنيم.
خوش اقبال با اشاره به طرح جامع پدافند غيرعامل كه سال گذشته در استان كليد خورد، بیان کرد: لازمه موفقيت در اين طرح، اطلاعات كافى و همكارى دستگاه‌هاى استان با شركت مشاور طرح است. اقدامات خوبى در اين حوزه انجام شده اما كافى نيست.
معاون سياسى، امنيتى و اجتماعى استاندارى كردستان، بیان کرد: اقدامات انجام شده زمانى مثمر ثمر است كه همه قانع شويم و كارى كه انجام مى دهيم منتج به نتيجه شود.
وى در پايان تاكيد كرد: همراهى براى كمك به ارتقای استان در حوزه پدافند غيرعامل بايد در اولويت قرار گيرد و لازم است دستگاه‌ها در اين زمينه برنامه داشته باشند.
انتهای پیام

نظر شما