شناسهٔ خبر: 25158517 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

عبدالملک الحوثی: آمریکا و عربستان مسئول شهادت الصماد هستند

ابنا

رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تسلیت شهادت صالح الصماد گفت: دشمنان و در راس آنها آمریکا و عربستان مسئول شهادت الصماد هستند و این جنایت و جنایات دیگر بدون پاسخ نخواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سید عبدالملک الحوثی در ابتدای سخنرانی خود، حمله هوایی بامداد امروز عربستان به مراسم عروسی در استان حجه را که به کشته و زخمی شدن 90 نفر از شهروندان یمنی منجر شده است، محکوم کرده

رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تسلیت شهادت صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: خدواند فیض شهادت را نصیب الصماد کرد و این آرزوی وی بود. دشمنان و در راس آنها آمریکا و عربستان مسئول هستند.

الحوثی افزود: این جنایت و جنایات دیگر بدون محاسبه نخواهد بود. این جنایت اراده ملت عزیر ما را نمی شکند.

وی بیان کرد: ملت یمن با شهادت با عزم بیشتر به سوی پایداری حرکت می کنند.

الحوثی تصریح کرد: عربستان سعودی صالح الصماد را در صدر لیست ترور خود داده بود.اینگونه اقدامات جنایت آمیز عربستان، ملت ما را تسلیم نخواهد کرد.

رهبر جنبش انصارالله یمن در پایان سخنرانی خود از اهالی الحدیده که صالح الصماد در این استان به شهادت رسیده است، خواست تا در تظاهراتی که الصماد قبل از شهادتش خواستار آن شده بود، به شکل گسترده شرکت کنند.

الحوثی ضمن درخواست از یمنی‌ها برای شرکت گسترده در مراسم تشییع پیکر رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که پس از مراسم تشییع پیکر صالح الصماد، سخنرانی خواهد کرد.

شایان ذکر است که شورای عالی سیاسی یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد که صالح الصماد در حمله روز پنجشنبه جنگنده های ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها در الحدیده یمن شهید شده است.

این شورا ضمن تسلیت شهادت صالح الصماد از انتخاب مهدی المشاط به عنوان رئیس شورای عالی سیاسی یمن خبر داد.

...............
پایان پیام/ 268

نظر شما