شناسهٔ خبر: 25157864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران:

روی 6 بازیکن تمرکز نمی‌کنیم/ شاید برای مسابقات جهانی تغییراتی داشته باشیم

نصر: سرمربی تیم ملی ایران اعتقاد دارد بازیکنان جوان تیمش عملکرد بهتری نسبت به با تجربه ها دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان پس از دیدار با آمریکا اظهار داشت: ما سعی کردیم در این بازی از تمام بازیکنانمان استفاده کنیم تا بچه‌ها برای بازی فینال که فردا برگزار می‌شود، استرس کمتری داشته باشند.

هادی رضایی در مورد دیدار فردا با روسیه در فینال لیگ جهانی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: هیچ‌وقت خیالم در مقابل ضعیف‌ترین تیم‌ها هم راحت نیست. ورزش ضمانتی برای برد ندارد ولی ما سعی می‌کنیم کار خودمان را انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران در مورد بازی دادن به بازیکنان جوان در این دیدار گفت: خوبی تیم ما این است که ما ۱۲ نفر هستیم. فقط روی ۶ بازیکن اصلی‌مان تمرکز نکرده‌ایم و بیشتر روی هر ۱۲ بازیکن حساب می‌کنیم. در بازی فردا از تمام بازیکنان استفاده می‌کنیم اما رفته‌رفته به این نتیجه می‌رسم که بازیکنان جوان عملکرد بهتری دارند و شاید برای مسابقات جهانی تغییر و تحولاتی داشته باشیم.

وی در پایان در مورد پیش بینی خود در مورد دیدار فردا و حضور هواداران گفت: اصولاً آدم پیش‌بینی نیستم که بخواهم بازی فردا را پیش‌بینی کنم. هواداران نیز دستشان درد نکند. امروز خیلی خوب بود، امیدوارم برای دیدار فردا تماشاگران بیشتری بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما