شناسهٔ خبر: 25156706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست فرمانداری سرعین:

سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد ورزشی باید افزایش یابد

سرعین - سرپرست فرمانداری سرعین با اشاره به ظرفیت‌های منطقه در زمینه گردشگری و ورزش، افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد ورزشی را ضروری خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عاصف ناصری عصر دوشنبه در جلسه توسعه زیرساخت‌های ورزشی اضافه کرد: ظرفیت های استان در بحث گردشگری ورزشی  باید به توسعه اقتصادی منتج شود.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی باید برپایه توسعه اقتصاد ورزشی صورت گیرد، ادامه داد: در این زمینه ضروری است برنامه ریزی مدون و دراز مدت داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری سرعین در این راستا به برگزاری مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا و انتخابی جام جهانی ملی بزرگسالان در اردبیل تاکید کرد که برگزاری این دو رقابت طی سال گذشته اثرات اقتصادی مطلوبی در سرعین داشت.

وی متذکر شد: در زمان برگزاری این رقابت ها که با حضور ۱۲ تیم در رده امید و پنج شش تیم در رده بزرگسالان برگزار شد، ۴۰ تا ۵۰ درصد ظرفیت هتل های سرعین تکمیل و در کنار آن سایر بخش های اقتصادی نیز فعال شده بود.

ناصری در تمام فصول بویژه فصول بهار و تابستان استان اردبیل با برخورداری از ظرفیت های ممتاز ورزشی و گردشگری و نیز شرایط آب و هوایی می تواند میزبان مسابقات بین المللی در رشته های مختلف باشد.

وی در این ارتباط از آمادگی کامل فرمانداری سرعین برگزاری همکاری و مشارکت در میزبانی از رقابت های ملی و بین المللی خبر داد.

نظر شما