شناسهٔ خبر: 25154434 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

مثل همیشه می‌گویم متأسفیم/

ایران‌پوریان: قراردادم با تراکتورسازی در پایان فصل به اتمام می‌رسد/ هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام

نصر: مدافع - هافبک تیم تراکتورسازی تبریز از صحبت کردن در مورد آینده‌اش امتناع می‌کند و می‌گوید که هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار نصر، درباره تساوی تراکتورسازی مقابل نفت آبادان، نتایج ضعیف اخیر این تیم، وضعیت مبهمش برای فصل آینده و ... صحبت‌هایی را انجام داده است که در ادامه می‌خوانید: 

نصر: از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان شروع کنیم، بازی چطور بود؟
بازی خوبی بود. ما خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم به گل هم برسیم اما این اتفاق رخ نداد. در چند صحنه هم می‌توانستیم به گل برسیم، اما نشد که نشد. متأسفانه یک توپ هم به سمت دروازه ما آمد و همان توپ هم وارد دروازه شد. کلاً نیمه اول، نیمه بدشانسی تراکتورسازی بود.

نصر: در نیمه دوم هم باز چد فرصت داشتید، امانتوانستید به گل تبدیل کنید.
همان‌طور که گفتم، مقابل نفت آبادان موقعیت‌های زیادی ساختیم، اما نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم. باز هم مثل همیشه نتوانستیم هواداران مان را در بازی‌های خانگی شاد کنیم. از این اتفاق ناراحتیم و تأسفم می‌خوریم. امیدوارم در سال آینده همه این اتفاقات تلخ برای تراکتورسازی جبران شود.

نصر: پس به نظرت نتیجه‌ای که در پایان بازی رخ نداد، عادلانه نبود؟
نه، مقابل نفت آبادان صد درصد حق مان گرفتن 3 امتیاز بود که متأسفانه نتوانستیم از پس این کار بربیاییم. مثل همیشه فقط می‌توانیم بگوییم متأسفیم! عملکرد بد تک‌تک ما در این بازی باعث شد نتوانیم نتیجه ایده‌آل را کسب کنیم.

نصر: از سال آینده صحبت کردی، وضعیتت برای سال آینده مشخص شده است؟
نه، فعلاً چیزی مشخص نیست.

نصر: می‌گویند جدایی محمد ایران‌پوریان از تراکتورسازی قطعی است، چون می‌خواهند آخر فصل به تیم دیگری برود.
در پایان فصل قراردادم با تراکتورسازی تمام می‌شود، اما صادقانه می‌گویم که هنوز تصمیمی برای آینده‌ام نگرفته‌ام، ان‌شاءالله در پایان فصل هر چیزی که خیر باشد، اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/

نظر شما