شناسهٔ خبر: 25152502 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

ضعيف‌ترين عملکرد سپاهان طي اين 17 سال

تيم فوتبال سپاهان با شکست برابر استقلال خوزستان ضعيف‌ترين عملکرد خود در تاريخ 17 ساله ليگ برتر را رقم زد.

صاحب‌خبر -

تيم فوتبال سپاهان در پايان هفته بيست و نهم با 29 امتياز در رده چهاردهم جدول رده بندي قرار دارد و از حيث ميانگين امتيازي ضعيف‌ترين عملکرد خود را در تاريخ ليگ برتر آن هم يک هفته به پايان رقابت‌ها رقم زده است.

سپاهان در حال حاضر با 29 امتياز از 29 بازي، ميانگين يک امتياز از هر بازي دارد و حتي اگر در بازي بعد برابر استقلال پيروز هم شود به ميانگين امتياز 1.06 مي‌رسد؛ حال آنکه ضعيف‌ترين ميانگين امتيازي سپاهان در تاريخ ليگ برتر به فصل چهارم بازمي‌گردد که سپاهان در پايان بازي‌ها با کسب 35 امتياز به ميانگين امتياز 1.17 رسيد.

از لحاظ رتبه‌اي اما بدترين فصل سپاهان فصل پانزدهم است که در ليگ 16 تيمي به رتبه يازدهم رسيدند، اما امسال سپاهان در فاصله يک هفته تا پايان رقابت‌ها در رتبه چهاردهم قرار دارد و حتي پيروزي برابر استقلال هم بعيد است رتبه آنها را بهتر از يازدهم کند.

سپاهانِ ليگ هفدهم که با وعده قهرماني يا کسب سهميه آسيايي بسته شد حالا بدترين تيم ليگ برتر پس از دو تيم سقوط کرده لقب گرفته است. تصميمات و انتخاب‌هاي اشتباه دست اندرکاران سپاهان در طول 3 فصل باعث شد تيم قهرمان ليگِ چهاردهم، در پايان ليگ هفدهم در رتبه چهاردهم، پايين تر از تيم‌هايي مثل استقلال خوزستان و سپيدرود قرار بگيرد که نه پول درستي خرج مي‌کنند و نه تکليف مالکيت‌شان مشخص است.

نظر شما