شناسهٔ خبر: 25146958 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر مشهد:

برخی برای آشکار کردن عیب دیگران مسابقه می گذارند

مشهد- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از خصایص و ویژگیهای امامان معصوم(ع) و بزرگان ما پنهان کردن عیب دیگران است اما متاسفانه در شرایط فعلی برخی برای آشکار کردن عیب دیگران مسابقه می گذارند

صاحب‌خبر -

محمدرضا حیدری روز دوشنبه در نشست شورای شهر مشهد، بدون توضیح بیشتر افزود: بین این افراد با ارزشهای ناب اسلامی چه فاصله ای وجود دارد.
وی همچنین بر لزوم تکریم بیش از پیش جانبازان و ایثارگران تاکید و بیان کرد: جانبازان و ایثارگران انسانهای فداکاری هستند که ارزشهای انقلاب را به جامعه یادآوری می کنند.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد نیز در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز جانباز گفت: 26 هزار و 400 جانباز در این شهر سکونت دارند.
محمدحسین ودیعی افزود: شورای شهر و مدیریت شهری مشهد باید برای ارائه تسهیلات به این قشر تلاش کنند. بیشترین مصوبات ارائه تسهیلات به جانبازان و ایثارگران مربوط به دولت اصلاحات است. در شورای پنجم شهر مشهد کمیسیون ویژه ایثارگران برای رسیدگی به مشکلات و خواسته های این قشر فداکار تشکیل شده است.

* پویش حمل و نقلی
رئیس کمیسیون عمران و طرح ریزی شهری شورای شهر مشهد نیز در این نشست گفت: تعدادی از دانشجویان مشهدی در قالب یک پویش از مدیریت شهری و اعضای شورای شهر درخواست ارائه تسهیلات حمل و نقلی داشتند.
محمدهادی مهدی نیا افزود: این یک مطالبه بر حق است و از اعضای شورای شهر می خواهم این مطلب را در کمیسیونها بررسی کرده و نسبت به آن پاسخ مثبت دهند.
7505/1858

نظر شما