شناسهٔ خبر: 25145324 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تلاوت نماینده ایران؛ آغازگر روز دوم مسابقات قرآن بانوان/ معاون امور زنان رئیس جمهور به «ارم» می‌آید

گروه مسابقات ــ دومین روز از مسابقات قرآن بانوان در دور مقدماتی عصر امروز با اجرای نماینده کشورمان آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ دومین روز از رقابت‌های دور مقدماتی دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان از ساعت 16 عصر امروز دوشنبه، سوم اردیبهشت ماه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط سمیه حاجعلی آغاز می‌‌‌شود.
«حکمیه نصیری»، نماینده جمهوری اسلامی ایران به عنوان نخستین شرکت‌کننده در سکوی مسابقات حاضر می‌شود. سپس «آیات عبدالعزیز عمر ناصیر» از اردن، «اسماء عدره» از نروژ و «عقیله بن کروش» از الجزایر محفوظات خود را به آزمون می‌گذارند.
اجرای برنامه توسط گروه تواشیح «تسنیم» از استان البرز و گفت‌وگو با معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از برنامه‌هایی است که به عنوان میان‌برنامه برای دومین روز از رقابت‌های بانوان در رشته حفظ کل پیش‌بینی شده است.

تلاوت نماینده ایران؛ آغازگر روز دوم مسابقات قرآن بانوان/معاون امور زنان رئیس جمهور به ارم می‌آید

«خیرالدین الفیرا» روسیه و «فاطمه حسین حسن» از چاد به عنوان آخرین شرکت‌کنندگان در مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان در جایگاه حاضر می‌شوند.
نخستین روز از دور مقدماتی این رقابت‌ها که یکشنبه، دوم اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد «عالیه علی» از آفریقای جنوبی، «شهاب الدین زرانه» از سریلانکا، «هدیل بن فتحی بن جماعه» از تونس، «زمن عبدالکاظم» از عراق، «ریان جمال رضا» از لبنان، «حفضه احمد اسامه» از نیجریه، «فاطمه سلیمان احمد» از غنا، «مریم ندویما» از بروندی، «ساجده خاتون» از بنگلادش، «رقیه سید جمال یوسفی» از ازبکستان، «خدیجه بگر» از ترکیه، «فیروزه قاسمی» از افغانستان، «درت المقفی سلیمان» از اندونزی و «عاشورا امان لیلا نقی» از تانزانیا برای کسب رتبه‌های برتر با یکدیگر رقابت کردند.
یادآور می‌شود که دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان از یکم تا چهارم اردیبهشت ماه با حضور نخبگانی از 28 کشور جهان در هتل ارم تهران برگزار می‌شود و پنجم اردیبهشت ماه برترین‌های خود را می‌شناسد.

انتهای پیام

نظر شما