شناسهٔ خبر: 25143642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اعزام ۳۰ نفر از فعالان قرآنی خراسان‌جنوبی برای دیدار با مقام معظم رهبری

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی از اعزام ۳۰ نفر از فعالان قرآنی استان برای دیدار با مقام معظم رهبری با جامعه قرآنی اوقاف کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی عباسی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی برگزاری مسابقات قرآنی است.

 

وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه همه ساله و به صورت مستمر برگزار می‌شود، افزود: استقبال از برگزاری این مسابقات بالا است.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر نیز مسابقات بین المللی قرآن کریم اوقاف در مصلی امام خمینی(ره) در تهران در حال برگزاری است، تصریح کرد: در همین راستا ۳۰ نفر از فعالان قرآنی استان برای دیدار با مقام معظم رهبری به تهران اعزام می‌شوند.

 

عباسی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افراد اعزامی، ۵ اردیبهشت‌ماه امسال برای دیدار با مقام معظم رهبری اعزام می‌شوند.

 

وی یادآور شد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و زیارت حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) در قم از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای افراد اعزامی از خراسان‌جنوبی است.

 

 

 

نظر شما