شناسهٔ خبر: 25141636 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

با امتیازات 4 بازی اول در لیگ ماندیم

ساغلام: دوره پرمشکلی را پشت سر گذاشتیم اما هواداران حمایت نکردند/ فصل کابوس وار را بدون دردسر به پایان رساندیم!

نصر: سرمربی تیم تراکتورسازی بار دیگر از عدم حمایت هواداران از این تیم گلایه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، ارطغرول ساغلام، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از تساوی تیمش مقابل نفت آبادان با حضور در نشست خبری اظهار داشت: وقتی که ما به تبریز آمدیم، تراکتور در ۴ بازی آخرش فقط یک امتیاز کسب کرده بود و نارضایتی در تیم به وجود داشت و هواداران هم با تیم قهر کرده بودند.

وی افزود: در مدت کوتاهی کارمان را شروع کردیم و ۴ بازی سخت متوالی را پشت سر گذاشتیم، چرا که ۳ بازی از این بازی‌ها خارج از خانه بود.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در روزهای ابتدایی، تصمیم گرفتند تراکتورسازی را سرپا نگه دارند، اما اگر امروز در لیگ ماندیم، به خاطر همان ۸ امتیازی بود که در آن ۴ بازی ابتدایی کسب کردیم. ما مجبور بودیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بجنگیم و در آن برهه، به خاطر موقعیت‌هایی که خلق می‌شد و فوتبالی که ارائه می‌کردیم، همه از تیم راضی بودند.

وی ادامه داد: در ادامه کارمان با توجه به مشکلات مختلف و شرایط اقتصادی باشگاه، دچار وضعیت بد و نامناسبی شدیم. انگیزه بازیکنان ما به شدت کم شد و این موضوع، تأثیر مستقیمی روی نتایج ما داشت.

سرمربی تراکتورسازی افزود: بازیکنان انگیزه‌ای در تمرینات نداشتند و حتی برخی از آن‌ها به تمرینات هم نیامدند و از فوتبال دور شدیم. ما نتوانستیم به بازیکنانمان استراحت دهیم و هر ۳ روز یک مسابقه انجام می‌دادیم. از طرفی بازیکنان دچار مصدومیت‌هایی شدند که این موضوع کامران را سخت کرد. ما دوره سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان هم خیلی مشکل داشتند اما نخواستیم نشان دهیم که داخل تیم چه مشکلاتی وجود دارد.

ساغلام با اشاره به دیدار با فولاد خوزستان در هفته پایانی لیگ هفدهم گفت: ما هفته آینده به مصاف فولاد می‌رویم. در واقع ما تنها ۴ بازی خانگی داشتیم که در آن بازی‌ها هم، هواداران از ما حمایت نکردند و هیچ دیداری نداشتیم که از حمایت آن‌ها برخوردار باشیم. شاید هواداران هم حق داشته باشند، اما عدم حمایت آنها، روی بازی ما تأثیر منفی گذاشت.

وی ادامه داد: خدا را شکر این فصل کابوس وار را به پایان رساندیم. بدون هیچ خجالتی، این فصل را به پایان می‌رسانیم و امیدوارم این مشکلات بزرگ، برای آیندگان، درس عبرت شود.

سرمربی تراکتورسازی در پایان گفت: از آجورلو تشکر می‌کنم که ما را به این تیم آورد. تصمیم داشتم اگر می‌بردیم، این پیروزی را به او تقدیم کنم که متأسفانه چنین اتفاقی نیفتاد و این بازی هم مثل مسابقات قبلی‌مان شد و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما