شناسهٔ خبر: 25139737 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

تکلیف صعود کنندگان به لیگ برتر امروز مشخص می‌شود؟

صاحب‌خبر -
 

نفت مسجد سلیمان نخستین شانس را برای صعود به لیگ برتر دارد و فقط نیازمند یک امتیاز است.
به گزارش ایسنا، هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال ایران در حالی امروز برگزار می‌شود که همه ۹ بازی آن به صورت همزمان در ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.
این هفته می‌تواند تکلیف صعود کنندگان و سقوط کنندگان را مشخص کند. شانس نخست صعود به لیگ برتر، نفت مسجد سلیمان است که فقط به یک امتیاز نیاز دارد و سه تیم دیگر یعنی خونه به خونه، فجر سپاسی و نساجی، شانس‌های دیگر صعود به لیگ هستند. البته شانس خونه به خونه از دو تیم دیگر خیلی بیش‌تر است.اما در آن سوی جدول دو تیم راه آهن و صبای قم تکلیف سقوط‌شان از قبل مشخص شده بود اما از آن‌جایی که در لیگ دسته یک سه تیم سقوط می‌کنند، تیم‌های ایران‌جوان، ماشین‌سازی تبریز و شهرداری تبریز همگی مستعد سقوط به لیگ دسته دو هستند.
بادران – نفت مسجد سلیمان
بادران در ورزشگاه کارگران تهران میزبان صدرنشین لیگ است. بادران با نتایج ضعیفی که در هفته‌های اخیر داشته است، از مدعیان صعود به لیگ برتر کنار رفت اما رقیبش نفت مسجد سلیمان حتی با کسب یک مساوی در این بازی می‌تواند صعودش را به لیگ برتر قطعی کند.
نساجی مازندران – فجر سپاسی شیراز
نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان فجر سپاسی است. این دو تیم با ۵۸ امتیاز شانس برابری برای صعود به لیگ برتر را دارند. نساجی در هفته گذشته توانست یک تساوی ارزشمند برابر نفت مسجد سلیمان به دست آورد، اما فجر سپاسی با یک شکست خانگی مقابل مس شانس خود را برای صعود به اما و اگر کشاند.
اکسین البرز – خونه به خونه بابل
خونه به خونه در ورزشگاه انقلاب کرج مهمان اکسین است. خونه به خونه می‌تواند در این بازی صعود خود را قطعی کند اما به شرط آن که در این بازی پیروز شود و هم‌چنین دیدار نساجی و فجر با تساوی به پایان برسد.
برنامه سایر بازی‌های امروز :
شهرداری ماهشهر – ملوان بندرانزلی، ساعت ‏۱۷‏، ورزشگاه شهدای ماهشهر ‏
آینده‌سازان برق جدید شیراز – گل‌گهر ‏سیرجان، ساعت ‏۱۷‏‏، ورزشگاه شهید دستغیب ‏ شیراز ‏
مس کرمان – آلومینیوم اراک، ساعت ‏۱۷‏‏، ورزشگاه امام علی ‏ (ع) کرمان
صبای قم – ماشین‌سازی تبریز، ساعت ‏۱۷‏‏، ورزشگاه یادگار امام ‏ (ره) قم
شهرداری تبریز – راه‌آهن تهران، ساعت ‏۱۷‏‏، ورزشگاه اختصاصی شهرداری ‏ تبریز ‏
مس رفسنجان – ایرانجوان بوشهر، ساعت ‏۱۷‏‏، ورزشگاه شهدای ‏ رفسنجان

برچسب‌ها:

نظر شما