شناسهٔ خبر: 25136474 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

«صفر و یک» میزبان مدیران پیام رسان های داخلی

مدیران و بنیانگذاران پیام رسان های «ایتا» و «بله»، امشب به برنامه «صفر و یک» شبکه چهار سیما می آیند. افسانه بایگان، ستاره دهه 60 سینمای ایران، کارنامه پرباری از ایفای نقش‌های رنگارنگ دارد که هر کدام از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارد. او در تلویزیون هم ایفاگر نقش‌های متفاوت در سریال‌هایی همچون تنهاترین سردار، سربداران، سرنخ، روزهای زندگی، با من بمان، پیامک از دیار باقی، وضعیت سفید، پریا، شوق پرواز، راه طولانی و... بوده است. رسانه ملی ، حق استفاده قانونی از عروسک محبوب جناب خان را خرید. رییس رسانه ملی با اشاره به ظرفیت های فراوان استان خوزستان ، مردمان نجیب ، مقاوم و رشید این استان و مشکلات آنها تاکید کرد : رسانه ملی آماده است با همه توان درجهت رفع مشکلات مردم استان تلاش کند و هرکاری که بتوانیم برای توسعه خوزستان انجام می دهیم. معاون سیما در حکمی علی فروغی را به سمت «مدیر شبکه سه سیما» منصوب کرد. معاون سیما در حکمی علی اصغر پورمحمدی را به سمت «قائم مقام معاون رئیس سازمان صداوسیما در امور سیما » منصوب کرد. مسئول دبیرخانه نخستین رزمواره مدافعان حرم گفت: اختتامیه نخستین رزمواره مدافعان حرم 24 اردیبهشت در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود. «من شب‌ها بیدارم، چون انرژی‌‌ام را از ماه می‌گیرم، آدم‌های دیگری هم هستند که شب‌ها بیدارند و به کارهایشان می‌رسند، چون شب‌ها حالشان بهتر است. آدم‌‌های زیادی هم هستند که انرژی‌ خود را از خورشید می‌گیرند، اینها آدم‌های روز هستند...» آیین افتتاحیه رادیو کتاب و رونمایی از پایگاه جامع کتاب گویا، صبح روز گذشته و همزمان با سالروز تاسیس رادیو در ایران با حضور حمید شاه‌آبادی معاون صدای سازمان صداوسیما، دکتر غلامعلی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و جمعی از مدیران و برنامه‌سازان رادیو در استودیوی شماره 8 ساختمان شهدای رادیو برگزار شد. صحبت از فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و تلگرام و لزوم جایگزینی آن با یک پیام‌رسان ایرانی، این روزها به حرف و دغدغه اول بسیاری از مردم جامعه تبدیل شده است. فضای مجازی با گسترش روزافزون، امکانات جدید و پیشرفت‌های هر روزه‌اش دیگر نه فقط نسل جوان، که حتی بزرگ‌ترهای همیشه دور از فناوری را به خود جلب کرده و زندگی‌هایشان را به کسب لحظه‌ای اخبار و مرور وقایع و ارتباط با بستگان و آشنایان دور و نزدیک گره زده است. این‌ک

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه ترکیبی «صفر و یک» با اجرای کیوان نقره کار امشب (2 اردیبهشت) میزبان مدیران پیام رسان های داخلی می شود.

محسن غفاری مدیر عامل پیام رسان «ایتا» و مصطفی رادمرد مدیرعامل پیام‌رسان «بله» دو مهمان حاضر در استودیو و محمد صالح مفتاح مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی «فردا» مهمان تلفنی امشب برنامه تلویزیونی «صفر و یک» هستند.

برنامه صفر و یک به تهیه کنندگی امیر قمیشی به صورت زنده هر شب ساعت 22 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

نظر شما