شناسهٔ خبر: 25136461 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حاشیه‌های بازی استقلال - پیکان

هواداران استقلال خواهان استعفای خورشیدی شدند/ مدافع پیکان راهی بیمارستان شد

عملکرد اشکان خورشیدی در بازی استقلال و پیکان با انتقاد شدید هواداران و بازیکنان استقلال همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های استقلال و پیکان در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر با برتری سه بر دو استقلال به پایان رسید.
 
حواشی این نیمه به شرح زیر است:

- سجاد مشکل پور که در آخرین ثانیه های نیمه اول مصدوم شده بود با آمبولانس ورزشگاه را ترک کرد.

- مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

- در دقیقه ۵۰ این دیدار بعد از سرنگون شدن شجاعیان در محوطه جریمه پیکان این بازیکن معتقد بود که داور باید یک پنالتی به سود استقلال اعلام می کرد ولی اشکان خورشیدی این نظر را نداشت. در همین زمان تیم استقلال در حال تدارک یک حمله بود و خورشیدی بازی را متوقف کرد و یک کارت زرد به شجاعیان نشان داد که با اعتراض شدید استقلالی ها و شفر همراه شد. در ادامه هواداران استقلال علیه اشکان خورشیدی شعار دادند.

- بعد از گلزنی وریا غفوری، این بازیکن به سمت شفر رفت و خوشحالی‌اش را با او تقسیم کرد. در همین زمان هواداران استقلال به شدت او را تشویق می کردند و گلزنی این بازیکن به پرسپولیس را یادآوری می کردند.

- در دقیقه ۷۲ این دیدار شجاعیان دومین کارت خود را به دلیل خطا بر روی بازیکن تیم پیکان دریافت کرد تا استقلال حدود ۲۰ دقیقه ده نفره باشد.

- در دقیقه ۸۰ این دیدار فرشید اسماعیلی در یک صحنه به شدت از اشکان خورشیدی انتقاد کرد و یک کارت زرد دریافت کرد. این مسئله با شعار هواداران استقلال همراه شد و آنها علیه خورشیدی به شدت شعار دادند. این شعارها در نهایت منجر به این شد که هواداران استقلال خواهان کناره گیری خورشیدی از داوری شوند.

- بعد از گل سوم استقلال توسط ابراهیمی به پیکان بسیاری از نیمکت نشینان این تیم برای شادی کردن به سمت ابراهیمی رفتند.

- دفع توپ عالی ابراهیمی در دقیقه ۹۰+۳ باعث شد تا شفر در کنار زمین به شدت احساساتی شود و این بازیکن را مورد تشویق قرار دهد.

- انتقادات از داوری اشکان خورشیدی در پایان نیمه دوم هم ادامه داشت و تعدادی از بازیکنان استقلال با رفتن به سمت خورشیدی از او انتقاد کردند.

انتهای پیام

نظر شما