شناسهٔ خبر: 25135677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان:

سلامت جسم وروح دانش‌آموزان ازنکات مهم آموزش و پرورش است

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت نقشه راه وزارت آموزش و پرورش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم به صدا درآمدن زنگ سلامت در دبیرستان شاهد غفاری ضمن گرامیداشت هفته سلامت اظهار کرد: سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت نقشه راه وزارت آموزش و پرورش است.

محمدجواد احمدی گفت : بر اساس سند تحول برنامه‌ریزی درسی را ادامه می‌دهیم، این سند محورهای اصلی را برای ما مشخص کرده است که به آن ساحت‌های تربیت می‌گوییم که به ابعاد تندرستی جسم، سلامت دین، روح و محیط زیست و ... اشاره دارد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هر جا بحث از سلامت روح و جسم شده، این دو مقوله در کنار هم آمده است، در سنت ملی و در شعر شعرا و بزرگان دین و علما بحث جسم سالم و عقل سالم را مطرح می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تربیت و آموزش و عدالت آموزشی مهم است اما در کنار این‌ها سلامت جسم هم مهم است چون هم‌پوشانی دارند و وجودشان در یک فرد کیفیت حرکت را افزایش می‌دهد؛ دانش‌آموزان نکات بهداشتی را خوب استفاده و منتقل کنند که برای داشتن جامعه سالم هرجا از ظرفیت دانش موزان استفاده کردیم، موفق بودیم.

شایان ذکر است در این مراسم همچنین از محمدجواد احمدی به عنوان جانباز دفاع مقدس تقدیر شد و گروه سرود یاران معتمد به اجرای سرود پرداختند؛ در حاشیه این برنامه غرفه‌های سلامت و تغذیه سالم برپا شده بود.

 

 

نظر شما