شناسهٔ خبر: 25130585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

حمایت اصولی از سرمایه گذاری در استان ضروری است

یاسوج- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت اصولی از سرمایه گذاری در استان ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر گوهرگانی ظهر یکشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: مصوبات این کارگروه باید با تکیه بر خرد جمعی هدفگذاری و عملیاتی شود.

گوهرگانی با بیان اینکه حمایت از واحد های تولیدی در توسعه تولید، اشتغال و درآمد زایی بخش تولید و صنعت استان نقش مهمی دارد، ابراز داشت: باید مصوبات کارگروه به نحوی پیگیری شود که رضایت مندی تمام طرفین بر اساس چارچوب های نظارتی و قانونی محقق شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به مصوبات این جلسه از کارگروه ستاد تسهیل اشاره کرد و گفت: اجرایی شدن مصوبات جلسه ظرف مدت هفت روز مورد تاکید است.

وی افزود: در طی جلسات مختلف کارگروه، مشکلات واحد های تولیدی در سطح استان مطرح و برنامه ریزی برای رفع ابن مشکلات انجام می شود.

گوهرگانی جلوگیری از رکود و غیر فعال شدن واحد های تولیدی استان را در گرو حمایت برنامه ریزی شده از این بخش دانست و خاطرنشان کرد: با تزریق مناسب تسهیلات و همچنین رایزنی با دستگاه های متولی ارائه خدمات، علاوه بر توسعه واحد ها و تولید استان، می توان ظرفیت های شغلی پایدار را رقم زد.

نظر شما