شناسهٔ خبر: 25128312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گرگان| نمایشگاه دستاوردهای سلامت استان گلستان افتتاح شد

R41471/P41362/S6,70/CT11

نمایشگاه دستاوردهای سلامت در استان گلستان همزمان باهفته سلامت با شعار "پوشش همگانی سلامت برای همه در همه جا" در گرگان گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سراج‌الدین عارف‌نیا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان پیش از ظهر در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سلامت اظهار داشت: این نمایشگاه در 34 غرفه همزمان با دومین روز از هفته سلامت در پارک شهر گرگان دایر شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه غرفه‌هایی با موضوعات صدای سلامت، ورزش و جوانان، بهزیستی، آموزش و پرورش، شیلات، جهادکشاورزی، هلال‌احمر، نیروی انتظامی، راهور، سفیران سلامت، پسماند حرفه‌ای و طب‌کار گمیشان، محیط بندرگز، مردان علی‌آباد، خانواده کردکوی، مدارس ترکمن، خودمراقبتی گرگان، تغذیه گرگان، دامپزشکی، بیمه، خطرسنجی گرگان، درمان، آی‌تی، غذا و دارو، آتش‌نشانی، جهان‌دیدگان، انجمن مهر مادری، دانشجویی و پایگاه سلامت دایر شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: این نمایشگاه تا 6 اردیبهشت ماه صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 20 دایر است. این نمایشگاه با هدف معرفی خدمات حوزه سلامت، خطرسنجی بیماری‌های قلبی، مغزی و سرطان، مشاوره سلامت روان، تغذیه، سلامت باروری، ژنتیک و برگزاری کلاس‌های آموزشی، خودمراقبتی، آموزش طبخ غذاهایی دریایی برپا شده است.

عارف‌نیا اظهار کرد: خیران در عرصه سلامت تلاش می‌کنندکه این فعالت‌ها قابل تقدیر است و آنها خودشان را جزء مردم می‌دانند و به فکر دنیای مردم و آخرت خودشان هستند.

وی درباره بیماری سرطان تصریح کرد: آمار سرطان‌های قابل پیشگیری و سرطان‌هایی که نیاز به تشخیص به موقع دارند همچنین عوارض تسکینی که بعد و قبل از درمان باید مورد توجه قرار بگیرد نیاز به کاهش دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: شعار امسال پوشش همگانی سلامت برای همه در همه جا است و ما موظف هستیم به عنوان دولت به این ملت در دورترین نقطه تا تجمعی‌ترین نقطه شهر خدمت کنیم.

انتهای پیام/ ز

نظر شما