شناسهٔ خبر: 25127869 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

رییس مرکز مدیریت راه های استان:

رانندگان در محورهای آذربایجان شرقی با احتیاط رانندگی کنند

نصر: رییس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی گفت: با توجه به ادامه بارش در محورهای استان، رانندگان با احتیاط در این محورها رانندگی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حسین بلوکی با بیان اینکه هم اکنون در همه محورهای استان بارش به صورت باران ادامه دارد، افزود: شب گذشته در محورهای تبریز - اهر - کلیبر و گردنه سامبران، تبریز - بستان آباد و گردنه شبلی و خواجه - ورزقان بارش به صورت برف بود.
وی اظهار کرد: با تلاش ماموران راهداری، این محورها شب گذشته برف روبی شد و هم اکنون رفت و آمد در آن ها بدون مشکل در جریان است.

رییس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی یادآوری کرد: برای پیشگیری از بروز تصادف های احتمالی در محورهای استان توصیه می شود رانندگان سرعت مطمئن و فاصله طولی را رعایت کنند.
بلوکی با بیان اینکه مشکلی برای رفت و آمد در آزادراه تبریز - زنجان وجود ندارد، ادامه داد: هم اکنون در این مسیر بارش به صورت باران ادامه دارد و رانندگان باید با احتیاط رانندگی کنند.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی، شرایط ناپایدار جوی در استان تا روز سه شنبه ادامه می یابد و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی وجود دارد.
آذربایجان شرقی دارای 14 هزار و 761 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی و 2 هزار و 758 روستا با 271 هزار و 987 خانوار در قالب بیش از 1 میلیون و 189 هزار نفر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما