شناسهٔ خبر: 25127004 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زنجان| مصدومیت راه میثم حیدری به مقصد جاکارتا را سد کرد

R41375/P1336/S6,59/CT1

دبیر هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به راهیابی میثم نصیری به مرحله دوم مسابقات انتخابی جاکارتا گفت: میثم حیدری به دلیل مصدومیت از ادامه رقابت بازمانده.

صاحب‌خبر -

محمد عادلپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان به موفقیت کشتی گیر زنجانی در رقابت‌های انتخاب مسابقات جاکارتا اشاره و اظهار داشت: میثم نصیری توانست در بین 14 کشتی‌گیر مقام نخست را کسب کند و به مرحله دوم راه پیدا کند.

وی با بیان اینکه میثم نصیری از ناحیه دنده آسیب دیده بود و دکتر مجوز بازی را به میثم نصیری نداده بود، خاطرنشان کرد: ولی میثم‌ نصیری با تعصب در بازی فینال حضور یافت و مقام نخست را کسب کرد.

دبیر هیئت کشتی استان‌ زنجان گریزی به وضعیت میثم حیدری زد و گفت: متاسفانه این کشتی‌گیر که در وزن 70 کشتی می‌گرفت در رقابت‌ها از ناحیه ران سمت چپ آسیب دید و شانس پیراهن تیم ملی در سال جاری از دست داد.

وی در ادامه از برنامه‌های آینده هیئت در سال جاری سخن گفت و افزود: در 20 اردیبهشت مسابقات انتخابی خردسالان و نونهالان را خواهیم داشت و سپس به سراغ مسابقات جام رمضان خواهیم رفت.

عادلپور ابراز کرد: بعد از ماه مبارک رمضان اعزام نفرات به مسابقات کشوری خواهد بود و امیدواریم کشتی استان زنجان در سال 97 خوب ظاهر شود.

انتهای پیام/ ت

نظر شما