شناسهٔ خبر: 25126798 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

سومین کاروان سلامت به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد

حبیب درگاهی، سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر در مورد حضور کاروان سلامت استان همدان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: در این دوره 13 پزشک حضور داشتند که به بیش از 800 نفر خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / حبیب درگاهی در مورد اعزام سومین کاروان سلامت به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اظهار کرد: پیرو طرح کاروان سلامت که برای ارائه خدمات درمانی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اجرا می‌شود،‌ سومین کاروان سلامت از استان همدان در سرپل ذهاب حاضر شد و خدماتی را به مردم این منطقه ارائه کردند.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: تعدادی از پزشکان این استان در روزهای پنجشنبه و جمعه با همکاری سازمان داوطلبان در سرپل ذهاب حاضر شدند و خدمات مختلفی را ارائه کردند.

وی همچنین گفت: در سومین دوره طرح کاروان سلامت 10 پزشک متخصص داوطلب، دو ماما و یک پزشک عمومی حضور داشتند که مجموعا در طول این مدت 828 نفر ویزیت تخصصی شدند.

درگاهی افزود: این برنامه به صورت دوره‌ای اجرا می‌شود و تا پایان خرداد پزشکان داوطلب در قالب کاروان‌هایی از استان‌های مختلف در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا می‌کنند و در ادامه طرح، کاروان بعدی از استان اصفهان در تاریخ 20 و 21 اردیبهشت در مناطق زلزله زده حاضر خواهند شد.

نظر شما