شناسهٔ خبر: 25121636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار درمیان:

مسئولان نسبت به شهرهای مرزی نگاه مهربان‌تری داشته باشند

خبرگزاری شبستان: فرماندار درمیان با بیان اینکه مسئولان نسبت به شهرهای مرزی نگاه مهربان‌تری داشته باشند، اظهارداشت: مردم روستانشین مشکلات زیادی دارند که باید به آنها رسیدگی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد بشیری زاده شامگاه (۱ اردیبهشت) در کارگروه اشتغال استان با بیان اینکه همه باید برای حل مشکلات روستائیان به خصوص مرزنشینان کمک کنیم، افزود: مسئولان برای اینکه بیشتر مشکلات مردم را درک کنند، چند سفر ده گردشی به همراه ما به روستاهای محروم درمیان بیایند.

 

وی با بیان اینکه نباید به جای مرهم گذاشتن بر زخم مردم، درد آنها را بیشتر کنیم، گفت: طرحهای اشتغالزایی که از شهرستان درمیان می آید کارشناسی شده است لذا باید در مرکز استان تصویب شود.

 

فرماندار درمیان با اشاره به اینکه تعهد اشتغال شهرستان درمیان برای سال 96 تعداد 599 نفر بوده است که تاکنون 785 نفر اشتغال ایجاد شده است، ادامه داد: با احتساب اشتغال ایجاد شده در سیمان باقران این تعداد به 1135 نفر می رسد که بیش از 190 درصد تعهد ایجاد شده است.

 

بشیری زاده با بیان اینکه اعتبارات اشتغالزایی در درمیان 4 میلیارد و 962 میلیون تومان بوده است، گفت: بیش از 78 درصد این مبلغ اختصاص و محقق شده است.

 

وی با بیان اینکه مسئولان نسبت به شهرهای مرزی نگاه مهربان‌تری داشته باشند، اظهارداشت: مردم روستانشین مشکلات زیادی دارند که باید به آنها رسیدگی شود.

 

نظر شما