شناسهٔ خبر: 25120073 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

دستور وزیر کشور درباره تسریع در رسیدگی به اقدام خلاف قانون مامور ناجا

دنیای اقتصاد : جانشین فرمانده کل قوا در ناجا پس از وصول گزارش نیروی انتظامی درباره اقدام اخیر گشت ارشاد در یکی از پارک‌های تهران خواستار رسیدگی هر چه سریع تر به اقدام خلاف قانون فرد مامور در حوزه تخلفات انتظامی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «ایرنا» عبدالرضا رحمانی‌فضلی دیروز در یادداشتی خطاب به رئیس دفتر جانشینی فرماندهی کل قوا در امور ناجا پی نوشت کرد: ضمن ارج گذاشتن به زحمات شبانه‌روزی و موثر نیروهای خدوم و زحمت‌کش ناجا که بر کسی پوشیده نیست و ضرورت برخورد با متخلفان به‌صورت قانونی، اقدامات معدود نیروها خارج از حوزه اختیارات و قانون موجب خدشه‌دار شدن تلاش و زحمات همه نیروها می‌شود. رحمانی فضلی تاکید کرد: با توجه به گزارش، ضمن رسیدگی کامل به تخلفات انجام شده توسط خاطی، اقدام خلاف قانون فرد مامور هم با سرعت در حوزه تخلفات انتظامی مورد بررسی و اقدام قانونی لازم صورت گرفته و نتیجه گزارش شود. او تاکید کرد: نحوه اقدام و نتیجه با توجه به طرح آن در افکار عمومی، برای عموم منتشر شود.

افزایش رضایت مردم باید اولویت همه باشد

همچنین عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور دیروز در نشست هم‌اندیشی مدیران و مسوولان دولتی با رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه مردم تفکیکی بین نهاد‌های مختلف قائل نیستند و همه ما را یکپارچه می‌بینند، گفت: چنانچه نگاه مردم به ما نگاه ناکارآمدی باشد، همه زیرسوال می‌رویم. به گزارش خبرگزاری صداوسیما وزیر کشور در ادامه به موضوع تحرکات اجتماعی اشاره کرد و افزود: رصد‌هایی را که از گذشته داشته‌ایم ادامه خواهیم داد ضمن اینکه باید به افزایش مطالبات مردم هم توجه کنیم و پاسخ مناسبی را برای حل این مشکلات ارائه دهیم. متاسفانه برخی به جای اینکه امید را در جامعه نشر دهند با ترویج ناامیدی نشاط را از جامعه می‌زدایند و ما باید امید و نشاط را مبنای کار خود قرار دهیم زیرا به دلایل سیاسی یا مخالفت‌ها با دولت گاهی روندی پیش می‌آید که موجب کاهش نشاط و افزایش ناامیدی در جامعه می‌شود و به نفع هیچ کس نیست که این ناامیدی و یاس در جامعه جاری شود. امروز مخرج مشترک فعالیت‌های مختلف در حوزه‌های مختلف با فریب رسانه‌ها اعلام نارضایتی مردم از نظام است و ما باید بدانیم با وجود نارضایتی نمی‌توانیم کار‌ها را پیش ببریم. رحمانی‌فضلی افزود: ما با مسائل منطقه‌ای و با تهدیدات مختلف مواجه هستیم، از آنجا که عربستان در مقابله با جمهوری اسلامی ایران فعال‌تر شده، انتظار می‌رود تهدیدات در زمینه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی وجود داشته باشد.

نظر شما