شناسهٔ خبر: 25119696 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

گزیده اخبار

صاحب‌خبر -

اشتباه لفظی روحانی در فضای مجازی!
شهروند|  دفتر رئیس‌جمهوری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، عدد صحیح تعداد شغل ایجادشده در شبکه‌های اجتماعی ۲۰۰‌هزار شغل است. درحالی‌ که صبح دیروز حسن روحانی رئیس‌جمهوری تعداد شغل ایجادشده در فضای مجازی را 2‌میلیون اعلام کرد، جهرمی وزیر ارتباطات در این‌باره به پاد توضیح داد: گزارشی که خدمت رئیس‌جمهوری دادیم، مبنی بر این بود که در دو‌سال گذشته در فضای مجازی بالغ بر ۲۰۰‌هزار شغل ایجاد شده است. فکر می‌کنم که بیان دو‌میلیون شغل یک اشتباه لفظی از سوی رئیس‌جمهوری صورت گرفته است.

پیش‌فروش سکه متوقف نشده
ایسنا| با وجود برخی شایعات در رابطه با توقف پیش‌فروش سکه، این طرح همچنان درحال اجراست و تنها سررسید یک‌ماهه متوقف شده است.

افزایش حقوق کارگران از فروردین‌ماه
شهروند|  درحالی‌ که پرونده مزد ‌سال 97 به تازگی بسته شده علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته تأکید کرد با توجه به این‌که بخشنامه مزد از حدود دوهفته قبل در اختیار کارفرمایان قرار گرفته است، فرصت کافی برای محاسبه افزایش حقوق کارگران وجود داشته و این افزایش حقوق باید از فروردین‌ماه اعمال شود.

ابلاغ بیمه تکمیلی صیادان
ایلنا| بیمه تکمیلی یک‌ماه دیگر با حداقل هزینه به همه  صیادان ابلاغ می‌شود تا صیادان با آرامش به دریا رفته و خانواده آنها درصورت نیاز به درمان بتوانند با حداقل هزینه از آن استفاده کنند.  البته به شرط آن‌که آنها کارت صیادی از اتحادیه سراسری صیادان کشور داشته باشند. شاپور کاکولکی ،معاون صید و بنادر ماهیگیری   ضمن اعلام این مطلب  در بازدید از بنادر ماهیگیری استان هرمزگان گفت: بنابر آیین‌نامه سه‌جانبه مصوبه انضباطی بخش شناورهای صیادی درصورت تخلف شناور سه‌ماه تعلیق خواهد شد و طبق قانون جدید سازمان بنادر کشوری از اول  فروردین 97 بدون شماره ثبت بنادر اجازه ورود به دریا را ندارد. گفتنی است13 شناور بیگانه در جزیره کیش توقیف شدند.

نظر شما