شناسهٔ خبر: 25118218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یاسوج|هیچ گونه قصوری از مدیران ‌در ‌ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پذیرفتنی نیست‌

R41452/P1377/S6,69/CT11

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ گونه قصوری از مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه ادارات و نهادهای فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پذیرفتنی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، محمدکاظم نظری امشب در همایش تجلیل از جانبازان فرهنگی شهرستان گچساران اظهار داشت: جامعه ما نیازمند تجلیل از فرهنگ فداکاری و گذشت بوده و باید به عنوان ارزش برای نسل‌های بعد در جامعه به یادگار گذاشته شود.

وی از تشکیل شوراهای فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد و افزود: این شورا به طور منظم در تمام کشور در حال برگزاری بوده و باید بدانیم جامعه ما مدیون و مرهون خون شهدا و و جامعه ایثارگری است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز کشور ما با تمام اقتدار مقابل تمامی قدرت‌ها ایستاده و سربلند دارد و دنیای استکبار نمی‌تواند در برابر این ملت کاری کند همگی از برکات وجود این قشر ایثارگر است.

نظری با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی و صاحبنظران فرهنگی برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند، افزود: تلاش کنیم با سربلندی راویان خوبی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس باشیم چرا که در این خصوص مشکل داریم و باید این فرهنگ را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه از خداوند می‌خواهم شرمنده شهدا نباشیم، هیچ گونه قصوری از مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه ادارات و نهادهای فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پذیرفتنی نیست.

درودی نماینده ایثارگران فرهنگی شهرستان گچساران خواستار اعمال درصد جانبازی برابر میزان حضور جانبازان در جبهه‌های حق علیه باطل شد و گفت: در راستای اجرای ماده 16 که اعلام شده خواهان اجرای این ماده هستیم چرا که بسیاری از همکاران جانباز ما در پشت سمت معاونت و مدیریت باقی مانده‌اند.

انتهای پیام/ش

نظر شما