شناسهٔ خبر: 25114597 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

همایش ملی آموزش تکنولوژی نوین داوری در شیروان برگزار شد

به گزارش ایرنا، محمد شاهمیری یکی از داوران بین‌المللی والیبال در این همایش روش‌های نوین داوری را آموزش داد و گفت: این رشته ورزشی طرفداران زیادی در کشور دارد و

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، محمد شاهمیری یکی از داوران بین‌المللی والیبال در این همایش روش‌های نوین داوری را آموزش داد و گفت: این رشته ورزشی طرفداران زیادی در کشور دارد و باید به آن بیشتر پرداخته شود.
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان هم گفت: این دانشگاه با داشتن 250 دانشجوی رشته تربیت بدنی در تمام مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و حضور استادیاران و اعضای هیات علمی فعال و علاقه‌مندان به ورزش والیبال بر خود تکلیف دانست تا همگام با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات روز اقدام به برگزاری این همایش کند.
حسین رستگار عصر امروز در آیین پایانی این همایش اظهار کرد: مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین و به‌ روزترین امکانات و تجهیزات و با وجود اعضای هیات علمی مجرب و توانمند در گروه تربیت بدنی توانسته است بستر مناسبی را برای انجام بسیاری از فعالیت‌های ورزشی فراهم کند.
وی افزود: هماهنگی‌های لازم با اداره کل ورزش و جوانان برای برگزاری دوره تئوری مربیگری والیبال درجه 2 انجام شده و این دوره در سال 97 برای علاقه ‌مندان برگزار خواهد شد.
وی افزود: در کنار آن دوره‌های داوری فوتبال درجه 3 و مربیگری بدمینتون درجه 3 و دوره‌های آموزشی کوتاه مدت متنوع برای 11 فدراسیون طبق تفاهم‌نامه سازمان مرکزی دانشگاه با فدراسیون‌ها برگزار خواهد شد.
دانشگاه آزاد اسلامی شیروان برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های کشور و با همت دپارتمان ورزش مرکز آموزش‌های کوتاه مدت تخصصی کاربردی و گروه تربیت بدنی واحد و با هماهنگی فدراسیون والیبال، امروز سمینار ملی آموزش تکنولوژی نوین داوری و مقررات جدید والیبال برگزار کرد.
هم اکنون 2 هزار و 308 دانشجو در 82 رشته مقاطع مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان تحصیل می کنند.
7186/ 6042
انتهای پیام

نظر شما