شناسهٔ خبر: 25108028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری اولین همایش فصلی مسئولین ستاد های بازسازی عتبات عالیات

اولین همایش مسئولین ستادهای بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در سال97 با حضور اکبر پارسا مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی و معاونین ایشان و تمامی مسئولین ستادهای بازسازی عتبات عالیات استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

در این همایش که امروز  پنجشنبه 30 فروردین ماه برگزار گردید گزارشی از عملکرد سال 96 و برنامه مدون سال 97 بررسی گردید.

در ابتدای این همایش دکتر حمیدی رییس بانک بانک ملت استان که میزبان این همایش بودند به ایراد سخن کرد و گفت: به لطف اهل بیت(ع)  زندگی ما آکنده از معنی است ، قرآن و اهل بیت(ع)بهترین راه زندگی را به ما آموخته اند که موفقیت و سربلندی و سعادت همه ما منوط به حرکت در این مسیر است.

وی افزود:در دنیا و عالم معنی بالاترین درجه آن عشق است، حداعلی محبت عشق است و کاری که با عشق انجام شود نعایت موفقیت را بهمراه دارد اهل بیت (ع) مسیری را که مشخص کرده اند عین عالم معنی است و شماهایی که در مسیر اهل بیت (ع) و نمایان کردن مسیر اهل بیت به مردم گام برمی دارید قطعا موجبات رضایت اهل بیت (ع)و باری تعالی را فراهم می آورید ان شاء الله خداوند توفیق روزافزون برای شما عنایت فرماید.

در ادامه این جلسه اکبر پارسا سرپرست ستاد گفت: این ستاد در سال 96 تا حدود زیادی به تعهدات خود عمل کرده است این ستاد در اربعین حسینی بالغ بر 8 میلیارد تومان بصورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری نذورات داشته است که در اربعین حسینی از زائرین  اباعبدالله الحسین پذیرایی گردید در بازگشت که همزمان با زلزله مهیب غرب کشور شده بود به ارائه خدمت به زلزله زدگان عزیز کشورمان پرداختند.

پارسا گفت: خراسان رضوی 4 درب حرم مطهر امامین جوادین را در دست ساخت دارد که با همت مردم ولایتمدار استان درحال ساخت است که برای طلاکاری های آن نیاز به جمع اوری نذورات و کمک های مردم و محبین اهل بیت (ع) دارد.

وی به صحن حضرت زینب اشاره کرد و افزود: برای ساخت هر مترمربع این صحن 4میلیون تومان درنظر گرفته شده است که سهم استان در این مهم7 میلیارد تومان است که با نذورات و کمک های مردمی در این امر پیش خواهیم رفت.

پارسا گفت :در سال گذشته بیش از 200 نفر نیروی متخصص تبرعی ازاین ستاد به عتبات اعزام شده اند که در بازسازی و ساخت حرم های اهل بیت(ع) فعالیت داشته اند.

ایشان افزود : حدود 3 هزار خشت از 16 هزار خشت ایوان های مطهر امامین کاظمین باقی مانده است که با همت مردم خیر استان تامین خواهد شد.

پارسا افزود: مردم و محبین اهل بیت میتوانند نذورات خود را به شماره حساب 0120 200 000 000 نزد بانک ملی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی واریز نمایند همچنین از درگاه اینترنتی این ستاد به ادرس atabatkh.com/payو شماره دستوری#780*110*5* اقدام نمایند.

 

نظر شما