شناسهٔ خبر: 25101861 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

والورده: تساوی قبلی با سویا هشداری برای ماست/ قهرمانی راهی برای فراموشی غم حذف از لیگ قهرمانان است

R7879/P1361/S3,28/CT10

سکاندار بارسلونا تیمش را به بهترین نحو برای فینال جام حذفی اسپانیا آماده کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی نهایی جام حذفی اسپانیا مقابل سویا، آمادگی شاگردان خود را مورد اشاره قرار داد.

 او گفت: قهرمانی در جام حذفی  می تواند راهی برای پشت سر گذاشتن غم حذف از  لیگ قهرمانان باشد. در تیمی مانند بارسلونا پیروز شدن و قهرمانی اجباری است و شما باید فاتح لالیگا، جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان شوید. این بازی مانند دیگر فینال‌هاست. هنوز هیچ جامی نبرده‌ایم و هر احتمالی در مورد این بازی وجود دارد. شاید ما مدعی اول قهرمانی باشیم اما هنوز بازی شروع نشده است. در لیگ قهرمانان هم مدعی اصلی صعود بودیم و حذف شدیم! 

 والورده در ادامه افزود: زمانی که سرمربی بیلبائو بودم غلبه بر بارسلونا را معجزه نمی‌دانستم. در این فینال هر 2 تیم شانسی تقریبا مساوی برای پیروزی دارند. به دنبال بهانه جویی نیستم و اگرچه که بازی‌های  جام حذفی درژانویه و فوریه باعث تساوی مقابل ختافه و اسپانیول شد اما خستگی دلیل حذف از لیگ قهرمانان نبود. تساوی چند هفته قبل برابر سویا هشداری برای فینال جام حذفی است. در آن دیدار خیلی اذیت شدیم و سویا به پیروزی نزدیک‌تر بود. ما به بهترین نحو برای بازی آماده شده‌ایم و آمادگی قهرمانی را داریم.

 انتهای پیام/

 

نظر شما