شناسهٔ خبر: 25101567 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه تعادل | لینک خبر

جایگاه پررنگ هنری‌ها بین چهره‌های ۲۰۱۸ تایم

به سنت هر سال نشریه تایم اسامی ۱۰۰چهره تاثیرگذار سال ۲۰۱۸ را اعلام کرد و مثل هر سال چهره‌های هنری در این میان از جایگاهی مهم برخوردار هستند. به گزارش تایم،

صاحب‌خبر -

به سنت هر سال نشریه تایم اسامی ۱۰۰چهره تاثیرگذار سال ۲۰۱۸ را اعلام کرد و مثل هر سال چهره‌های هنری در این میان از جایگاهی مهم برخوردار هستند. به گزارش تایم، در فهرست تایم از برترین چهره‌های تاثیرگذار سال به رسم هر سال یک چهره در توصیف فردی که در فهرست جای گرفته می‌نویسد. ازجمله آن هاتاوی برای هیو جکمن نوشت: هیچ‌وقت متوقف نشدم تا شروع به تحلیل این کنم که چرا اینقدر هیو جکمن رو دوست دارم. برای من دوست داشتن او شبیه دوست داشتن شکلات یا عروسک یا رنگین کمان است: بدون هیچ تلاشی. بله، او می‌تواند یک اتاق را با گرمی لبخندش روشن کند. بله او انسانی حرفه‌یی، سخاوتمند و کامل است و از استعدادی خاص برای سرگرمی‌سازی بهره می‌گیرد که همه‌ چیز را دور می‌زند. جوردن پیلی، کارگردان «برو بیرون» برای گیرمو دل تورو برنده اسکار ۲۰۱۸ برای فیلم «شکل آب» نوشت: تماشای یکی از شاهکارهای گیرمو دل تورو تجربه‌یی شگفت‌انگیز است. گیرمو عاشق هیولاهاست و زندگی می‌کند تا به ما نشان دهد که ما چه کسانی هستیم. او با هر داستانی که می‌گوید ما را به پذیرش یک حقیقت نزدیک‌تر می‌کند: اینکه هر یک از ما یک ارتباط قوی با طیف مقابلمان داریم.

در فهرست امسال تایم، جود آپاتو کارگردان برای کمیل نانجیانی، تاراجی پی هنسون بازیگر برای کاردی بی‌رپر امریکایی، لی دانیلز کارگردان سرشناس برای یاسمین وارد رمان‌نویس و استاد زبان انگلیسی در دانشگاه تولین، لوپیتا نیونگ او بازیگر برنده اسکار برای تروور نوآ کمدین، نویسنده، تهیه‌کننده و مفسر سیاسی ۳۴ساله از آفریقای جنوبی، نائومی واتس برای نیکول کیدمن، لیندا کارتر برای گل گدوت بازیگر فیلم «زن شگفت‌انگیز»، ایوا دوورنی برای رایان کوگلر و ایرون پال بازیگر برای میلی بابی براون بازیگر ۱۴ساله انگلیسی نوشت.

 

نظر شما