شناسهٔ خبر: 25099672 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سپاه سازمانی برخواسته از مردم است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه رشت با گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین(علیه السلام) و روز پاسدار گفت: سپاه، سازمانی برخواسته از مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های امروز(31فروردین) نماز جمعه رشت با گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین(علیه السلام) و روز پاسدار، گفت: امروز روز شادی همه مومنان و همه پدیدهای هستی است.

 

وی اظهار کرد: با ورود به چهلمین سال میروزی انقلاب دشمن هر روز فعالیتش علیه جمهوری اسلامی ایران و انقلاب بیشتر می‌شود.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه قدرت‌های جهانی هیچ کانونی جز ایران برای حمله سیاسی و فرهنگی ندارند، گفت: 120 شهر فرانسه و همینطور شهرهای انگلیس علیه سیاست‌های دولت این کشورها تظاهرات کردند که هیچ انعکاس رسانه‌ای نداشت اما امپراطوری رسانه‌ای غرب واقعه‌ای کوچک را برای ضربه زدن به انقلاب بزرگنمایی می‌کند.

 

وی اعلام کرد: دستگاه رسانه‌ای غرب هر نهادی را که در مسیر اقتدار ملت ایران حرکت می‌کند آماج حملات سیاسی و غیر سیاسی قرار می‌دهند.

 

فلاحتی، سپاه را سازمانی برخواسته از مردم دانست که جز به اعتلای مردم فکر نمی‌کند و گفت: از نعمت بسیجیان، سپاهیان و ارتشیان که همواره به مردم خدمت کرده و می‌کنند شکر گذاری می‌کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین به فرا رسیدن ایام نیمه شعبان و برگزاری جشن‌های گرامیداشت این روز گفت: هزینه جشن‌ها به صورت نظام یافته صورت گیرد تا از محل صرفه جویی هزینه‌ها به نیامندان هم کمک شود.

 

وی در خطبه نخست اظهار کرد: نحوه برخورد با نعمت‌ها، زمینه ساز سعادت و شقاوت انسان خواهد بود.

 

فلاحتی افزود: قرآن کریم اقوام بسیاری را معرفی می‌کند که به خاطر کفران نعمت‌های الهی نابود شدند.

 

امام جمعه رشت با اشاره به حدیثی از امام صادق(علیه اسلام) اظهار کرد: از چیزهایی که عذابش سریع دامن انسان را می‌گیرد کفران نعمت‌های الهی است.

نظر شما