شناسهٔ خبر: 25098567 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: هنگام | لینک خبر

واژگونی خونین مینی بوس در محور گلوگاه به دامغان/ یک کشته و ۱۵ زخمی+ تصویر

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: یک دستگاه مینی بوس ظهر امروز در محور گلوگاه – دامغان منطقه توسکا چشمه واژگون شد.

صاحب‌خبر -
سایت خبری تحلیلی هنگام    Hengamnews.com:

ذکریا اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با تائید خبر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور گلوگاه – دامغان منطقه توسکا چشمه، گفت: این حادثه ساعت ۱۲ و ۵۵ دقیقه امروز رخ داد.

وی با بیان اینکه گزارش‌های اولیه از مصدوم شدن ۸ نفر در این حادثه خبر می‌داد، افزود: ۱۰ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های گلوگاه، تیرتاش، خلیل شهر، بندرگز، بهشهر، هلال احمر نیالا، چشمه علی دامغان، هلال احمر پاسند و نوکنده به محل حادثه واقع در جاده گلوگاه-دامغان، حوالی چشمه عبداللهی ارزت، منطقه توسکا چشمه شهرستان گلوگاه اعزام شدند.

اشکپور گفت: در این حادثه یک تن جان خود را از دست داد و ۱۴ نفر زخمی و به بیمارستان های ثامن گلوگاه و امام خمینی (ره) بهشهر منتقل شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با بیان اینکه  سرنشینان مینی بوس واژگون شده دانشجویان رشته باستان شناسی دانشگاه دامغان بودند، افزود:حال ۷ نفر از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است

 

واژگونی خونین مینی بوس در محور گلوگاه به دامغان

 

شمار مصدومان واژگونی مینی بوس در گلوگاه به ۱۵ نفر رسید
۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۱

زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران با اشاره به واژگونی مینی بوس در منطقه توسکاچشمه گلوگاه - دامغان گفت: در این حادثه یک نفر کشته و ۱۵ نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه حال هفت نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است، افزود: مصدومان به بیمارستان های امام خمینی بهشهر و ثامن گلوگاه اعزام شدند.

اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران حال 7 نفر از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است افزود: مصدومان به بیمارستان های ثامن گلوگاه و امام خمینی (ره) بهشهر اعزام شدند.

وی افزود: دستگاه آمبولانس از پایگاه های گلوگاه، تیرتاش، خلیل شهر، بندرگز، بهشهر، هلال احمر نیالا، چشمه علی دامغان، هلال احمر پاسند و نوکنده به محل حادثه واقع در جاده گلوگاه-دامغان، حوالی چشمه عبداللهی ارزت، منطقه توسکا چشمه شهرستان گلوگاه اعزام شدند.

سرنشینان مینی بوس واژگون شده دانشجویان رشته باستان ‌شناسی دانشگاه دامغان بودند.

 

نظر شما