شناسهٔ خبر: 25096946 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرمانشاه| تحریم سپاه به‌ دلیل دفاع از حریم ولایت و اثرگذاری این نهاد بر دنیا است

R41380/P1357/S6,68/CT11

امام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا سپاه را تحریم می‌کند چون این نهاد در همه جا تاثیرگذار بوده و مدافع ولایت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی اظهار داشت: دوم اردیبهشت ماه سالروز تآسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1358 است که منش انقلابی این نهاد بر دنیا اثرگذاشته است.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به سالروز ولادت امام حسین(ع) بیان کرد: امروز به نام پاسدار نامگذاری شده است تا الگوی نیروی نظامی ما سیدالشهدا(ع) باشد که هشت سال دفاع مقدس با این الگو مدیریت شد و امروز سپاه از نظام، اسلام و ارزش‌ها پاسداری می‌کند.

علما با اشاره به مناسبت‌های روز ارتش و ولادت حضرت عباس(ع) خاطرنشان کرد: امروز ارتش، سپاه، بسیج، ناجا و مرزبانی با اقتدار تمام کارشان را انجام می‌دهند و در دنیا الگو هستند که در مراکز سیاسی و نظامی نام این عزیزان مدافع نظام و ولایت مطرح است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: باید در روز ولادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز و همه روزها از خانواده‌های ایثارگران به‌ویژه جانبازان و شهدا که حقی به گردن همه ملت و این نظام اسلامی حق دارند مراقبت کرد زیرا این خانواده‌ها به دنیا و استکبار جهانی درس صبر و استقامت دادند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به دیدار مدیران و کارکنان وزارت اطلاعات با مقام معظم رهبری بیان کرد: معظم له فرمودند که وزارت اطلاعات باید انقلابی بماند و انقلابی عمل کند زیرا مجموعه وزارت برآمده از متن انقلاب است و این اقدام انقلابی از کارهای این وزارتخانه معلوم است.

علما با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری سربازان گمنام امام زمان(عج) فرزندان امام راحل(ره) هستند که باید تفکر، اخلاق، راه و منش امام را ادامه دهند افزود: جنگ اطلاعاتی مطرح امروز به‌دنبال نفوذ و تاثیرگذاری است که باید گی در برابر جریان نفوذ مراقب باشیم.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: مراکز فکری، آموزش و پرورش و مراکزی که نسل جوان در آنجا حضور دارد باید مراقبت خط نفوذ باشند زیرا دشمن در بسیاری از نقاط نفوذ کرده و می‌خواهد ذائقه را تغییر بدهد براین اساس مقام معظم رهبری بر مراقبت و جلوگیری از نفوذ دشمن تأکید کردند.

علما افزود: مقام معظم رهبری به مبارزه با فساد که مردم را ناراحت کرده است توصیه کردند و فساد افراد و اشخاص البته زیاد هم نیستند ولی یکی هم زیاد است و مبارزه با فساد باید جدی گرفته شود و وزارت اطلاعات باید با شریان‌های اصلی مقابله کند و ریشه‌ها را خشک کند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به تجاوز غرب به سوریه، گفت: مقام معظم رهبری آنها را جنایتکار نامیدند و آنها که دم از حقوق بشر می‌زنند بیشترین جنایت را در سوریه انجام دادند و 70 سال گذشته فلسطین نیز سند جنایت غرب است که در این رابطه مقام معظم رهبری فرمودند جمهوری اسلامی هر جا لازم ببیند و داد مظلومی را بشنود از اسلام دفاع می‌کند زیرا این دستور اسلام و امیرالمومنین(ع) است.

انتهای پیام /ح

نظر شما