شناسهٔ خبر: 25096685 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه:

با کمک جشنواره جهانی فیلم فجر تبلیغات منفی علیه ایران خنثی می‌شود

صاحب‌خبر -

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه معتقد است با کمک جشنواره جهانی فیلم می توان ارزش‌های حاکم بر نظام جمهوری اسلامی را به عنوان الگو به سایر کشورهای جهان معرفی کرد.

به گزارش عصرایران، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به تبلیغات منفی‌ای که کشورهای خارجی برای معرفی ایران انجام می‌دهند، گفت: تبلیغات بیگانگان در مورد جمهوری اسلامی کاملا غیر واقعی و نقطه مقابل واقعیت‌های داخل ایران است. این نگاه غلطی که در خارج از ایران شکل گرفته طبیعتا با آمدن گردشگران مختلف و هنرمندانی که روی افکار عمومی تاثیر گذار هستند، تغییر می‌کند.

ترقی یکی از راه‌های خنثی سازی تبلیغات منفی را استفاده از ظرفیت جشنواره جهانی فیلم فجر دانست و افزود:‌ این سفر‌ها و مشاهدات می‌تواند واقعیت‌های نظام جمهوری اسلامی و داخل جامعه اسلامی را برای این افراد تبیین کند تا آن‌ها متوجه شوند ذهنیتی که در ذهنشان از ایران ساخته شده با واقعیت کاملا متفاوت است.

او در آخر از ظرفیت بزرگ جشنواره جهانی فیلم فجر برای ارایه الگو نظام جمهوری اسلامی ایران به جهان سخن گفت و اعلام کرد: ‌برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر یک فرصت برای انتقال ارزش‌های حاکم بر نظام جمهوری اسلامی به جهان است. این فرصت را باید غنیمت بشماریم و همه‌ هنرمندان کشورمان باید تلاش کنند از این فرصت برای ارایه الگو و سرمشق در ابعاد مختلف از جمهوری اسلامی برای جهان استفاده شود.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما