شناسهٔ خبر: 25096509 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مرحله نهایی انتخابی تیم ملی با بهترین نفرات برگزار شود ؛

پازاج: نمایندگان ایران در بازی های آسیایی مدال های خوبی می گیرند

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و امید گفت: طور حتم پنجمی آسیا به هیچ عنوان جایگاه واقعی کشتی فرنگی ایران نیست .

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احد پازاج روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان با حضور 63 فرنگی کار برگزار شد که در این مسابقات شاهد کشتی های جذاب و خیلی خوبی بودیم و حتی در برخی از وزن های کشتی گیران جوان و جویای نام با ارائه کشتی های خوب خود را معرفی کردند.

او درباره شانس فرنگی کاران مدعی برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی که سهمیه ندارند گفت:فکر نمی کنم شواری فنی دیگر شانسی برای آنها قائل باشد ولی تلاش می کنیم که مرحله نهایی انتخابی تیم ملی با بهترین نفرات برگزار شود.

پازاج با اشاره به نتایج ضعیف فرنگی کاران در رقابت های قهرمانی آسیا گفت:به طور حتم پنجمی آسیا به هیچ عنوان جایگاه واقعی کشتی فرنگی ایران نیست و کادر فنی با برنامه ریزی مستقمر در اردوها، کشتی گیران را مهیای کسب موفقیت ها در دو رویداد مهم بازی های آسیایی و قهرمانی جهان خواهند کرد.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی افزود: سه مدال طلا و یک مدال نقره ایران در قهرمانی آسیا دقیقا در وزن های المپیکی به دست آمد، اوزانی که قرار است در بازی های آسیایی نیز برگزار شود، بنابراین از همین الان می توانیم امیدوار باشیم که نمایندگان ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، مدال های خوبی می گیرند.

پازاج درباره وضعیت علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان نیز اظهار داشت:اشکانی با تمام وجود و با برنامه ریزی خوب کار می کند و به طور حتم بعد از رقابت های جهانی مجارستان نیز سرمربی تیم ملی خواهند بود.

نظر شما