شناسهٔ خبر: 25095470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم مرکزی در مجلس خبرگان:

جبهه مقاومت دربرابراستکبار روبه گسترش است/لزوم مقابله باتشیع بدلی

اراک- نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: جبهه مقاومت روبه گسترش است و همان‌طور که در کشورهای مختلف علیه سلطه جهانی پیروز شده در آینده به پیروزی‌های گسترده‌تر دست می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن محمدی اراکی ظهر جمعه در حاشیه مراسم افتتاح دفتر خود به عنوان نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در چنین روزی و همزمان با ولادت حضرت سیدالشهدا(ع)، دفتر نماینده مجلس خبرگان در استان مرکزی افتتاح شد و این اقدام به درخواست مردم، به منظور حضور بیشتر اینجانب در استان و در بین مردم صورت گرفت.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری افزود: امید است از طریق این دفتر ارتباط نزدیک تری با مردم داشته باشیم و این دفتر بتواند خدمات فرهنگی و انواع خدماتی که از دست ما برمی آید به مردم  ارائه دهد.

آیت الله اراکی بیان کرد: همچنین این دفتر تلاش خواهد کرد تا در تعامل و هماهنگی با ارگان ها و دستگاه ها، خدمات اجتماعی در حوزه های مختلف به مردم، به ویژه قشر مستضعفان را پیگیری و دنبال کند.

وی خاطرنشان ساخت: سعی داریم با عنایت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و همچنین همکاری استاندار مرکزی و سایر مسئولان، در عرصه های مختلف اجتماعی، حوزه دینی و پاسخگویی به مردم اقدامات مطلوبی انجام پذیرد.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز تهاجم فرهنگی جبهه دشمن بسیار گسترده است و پس از پایان جنگ سخت که توسط صدام و حامیان استکباری وی بر ملت ما تحمیل شد، شاهد جنگ نرم هستیم چرا که دشمن نتوانست در مواجهه رو در رو ما را مغلوب کند.

آیت الله اراکی ادامه داد: جنگ نرمی که علیه اسلام توسط دشمن آغاز شده در چهار شیوه پیگیری می شود، شیوه اول تحریف، دوم تشکیک، سوم نفوذ و چهارم ایجاد نهادها و انقلاب های بدلی از جمله جریان های طالبان، القاعده، داعش و... است.

وی گفت: دشمن به دنبال آن است که مرجعیت بدلی و تشیع بدلی ایجاد کند، تشیع تقلبی جریانی بسیار خطرناک است که از لندن آغاز شده و در آن تلاش می شود مسائل به طور افراطی و خارج از مرزهای دینی مطرح و جریان های مذهبی ازجمله عزاداری های سیدالشهدا(ع) تحریف شود.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری افزود: در واقع تشیع بدلی با ارائه روش های بسیار افراطی و خارج از دین همچون خودزنی و تکه تکه کردن خود در عزاداری های دینی همچون سوگواری امام حسین(ع)، درصدد ضربه وارد کردن به اسلام است و قصد دارد جریان خود را در تمام دنیا گسترش دهد که ما باید در برابر آن ایستادگی کنیم.

آیت الله اراکی در رابطه با جبهه مقاومت و تهاجم اخیر آمریکا به سوریه بیان کرد: جبهه مقاومت در حقیقت ایستادگی در برابر جریانی است که استکبار جهانی آن را برای سلطه بر جهان به وجود آورده، استکبار قصد دارد جهانی فقیر ایجاد کند و با اندک سرمایه داران خود تمام منابع و ظرفیت های جهان را بمکد و ملت ها توان رشد و پیشرفت نداشته باشند.

وی خاطرنشان ساخت: امروز کشورهای استکباری جنگ را بر سایر کشورها تحمیل می کنند تا امنیت را در این جوامع از بین ببرند، همانند آنچه که در عراق و سوریه اتفاق افتاد، علت این است که استکبار جهانی از تشنج و تفرقه میان کشورها سود می برد.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ایجاد کردن جنگ در مناطق مختلف جهان، شیوه استکبار است تا از عواید سیاسی و اقتصادی آن و منابع کشورها بهره مند شود و به این ترتیب سلطه خود را گسترش دهد.

آیت الله اراکی ادامه داد: جبهه مقاومت در کشورهای مختلف ازجمله، لبنان، سوریه، فلسطین، عراق و... نشان داده که در برابر استکبار پیروز است و در کشورهای دیگر همچون افغانستان و پاکستان نیز اگر مجالی به آن داده شود، استکبار و تروریست ها را شکست خواهد داد.

وی اضافه کرد: ما معتقدیم که جبهه مقاومت در دنیا پس از این نیز به پیروزی های گسترده تری دست خواهد یافت و توسعه پیدا می کند، بنابراین تکلیف خود می دانیم که تلاش لازم را در این راستا به کار بگیریم.

نظر شما