شناسهٔ خبر: 25090128 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

خداداد عزیزی رئیس سازمان فوتبال مشکی پوشان شد

ایرنا : خداداد عزیزی، پیشکسوت نامدار فوتبال کشور به عنوان معاون ورزشی و رئیس سازمان فوتبال باشگاه مشکی‌پوشان خراسان منصوب شد.

صاحب‌خبر -

در جلسه‌ای که امروز با حضور مالک، مدیر عامل و مدیر تیم فوتبال مشکی‌پوشان برگزار شد، خداداد عزیزی این مسئولیت را طی قراردادی تا پایان فصل آینده پذیرفت.

بر این اساس، عزیزی مسئولیت مستقیم تیم‌های ورزشی باشگاه مشکی‌پوشان به ویژه تیم فوتبال آن را خواهد داشت و مدیرعامل فارغ از مباحث ورزشی به عنوان مسئول تامین منابع مالی و اقتصادی فعالیت خواهد کرد.

برپایه این گزارش، راه‌اندازی آکادمی فوتبال، ساماندهی کلیه تیم‌های ورزشی و آماده‌سازی تیمی قدرتمند جهت حضور در فصل آینده فوتبال کشور از مهم‌ترین وظایفی است که خداداد عزیزی در این زمینه برعهده دارد.

باشگاه فوتبال مشکی‌پوشان که پیش از این عناوین ابومسلم و سیاه‌جامگان را داشته است، یک باشگاه فوتبال در شهر مشهد است که در سال ۱۳۹۰ تأسیس شده ‌است. 

این باشگاه هم‌اکنون در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارد. تیم فوتبال مشکی پوشان خراسان از ابتدای مسابقات این فصل لیگ برتر تاکنون هدایت هفت مربی شامل خطیبی، رمضانی، فرهاد کاظمی، خداداد عزیزی، اکبر میثاقیان، علیرضا مرزبان و رضا عنایتی را تجربه کرده است.

 

نظر شما